quote:Op woensdag 31 december 2025 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we volgend jaar gewoon weer de Top 2000 volgen?
Zoete witte wijn? Hugo?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haar favoriete drank is water?
Ach ok, dat is wel echt superheftig. Fijn dat de afdronk is dat je blij bent er nog te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:18 schreef ok01 het volgende:
2025 was voor mij trouwens voor het grotendeels een bagger jaar. Ik verloor mijn oma in januari. Vlak daarna was mijn vader bijna dood door een hersenvliesontsteking en leverproblemen. Hij overleefde het, maar maakte daarna alleen maar ruzie met mij, dat we het contact hebben verloren. Vervolgens door een combinatie van overspannenheid en een verandering in antidepressiva heb ik uiteindelijk een overdosis gepleegd mid november.
Maar ben wel echt blij om er nog te zijn. Hou van jullie gezelschap
Dat is zeker ook mijn planquote:Op woensdag 31 december 2025 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we volgend jaar gewoon weer de Top 2000 volgen?
Mijn vriendin heb ik tot nu toe ook niet kunnen warm maken voor thrash metal.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerlijk, dit gaat hem niet worden vriend.
Omdat echte mannen huilenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef hihohaswessam het volgende:
waarom moet ik altjid janken bij dit nummer
Ik ben ook blij dat je er bent. Je bent een van de FOK!ker waar ik na ruim 11,5 maand weer naar uit kijk om te spreken. Net als bijna elke FOK!ker die ik alleen hier tegenkomquote:Op woensdag 31 december 2025 00:18 schreef ok01 het volgende:
Spa Rood wslquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cappuccino, al iets beter. Maar ze drinkt alleen alcohol met oud en nieuwquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Forceren kan je leren.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ik tot nu toe ook niet kunnen warm maken voor thrash metal.
Valt me toch wel van haar tegen
Ik heb die serie wat laat gekeken, maar kon wel alles in een keer bingen volgens mij. Geweldigquote:Op woensdag 31 december 2025 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De helft van mijn levenswijsheden komen van Bojack
Mensen die Bojack waarderen zijn per definitie mijn vrienden
Wie moet anders de vraag stellen met wie we naar bed willen?quote:
Lappen voor Danny danquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor okkie (en anderen), ik wil nog jaren hier met jullie kunnen posten
Ik ben ook blij dat jij er nog bent.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:18 schreef ok01 het volgende:
2025 was voor mij trouwens voor het grotendeels een bagger jaar. Ik verloor mijn oma in januari. Vlak daarna was mijn vader bijna dood door een hersenvliesontsteking en leverproblemen. Hij overleefde het, maar maakte daarna alleen maar ruzie met mij, dat we het contact hebben verloren. Vervolgens door een combinatie van overspannenheid en een verandering in antidepressiva heb ik uiteindelijk een overdosis gepleegd mid november.
Thanks Billquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat je er bent. Je bent een van de FOK!ker waar ik na ruim 11,5 maand weer naar uit kijk om te spreken. Net als bijna elke FOK!ker die ik alleen hier tegenkom
Op naar een mooier 2026 okkie.
Ziet er wel opluchtend uitquote:Op woensdag 31 december 2025 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeg het nog eensWie weet luct het op!
sentimentele lul ben je tochquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor okkie (en anderen), ik wil nog jaren hier met jullie kunnen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |