abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:03:05 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219729716
Er is wel een lichtpuntje. De kans dat Trump ooit nog de Nobelprijs voor de Vrede krijgt is nu echt wel tot nul gezakt en misschien zelfs wel in de negatieve cijfers beland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 03-01-2026 12:07:37 ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219729741
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 10:37 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk vooral netjes vanuit een militair/tactisch oogpunt. Het zou een historisch goed uitgevoerde operatie zijn geweest.
historische aanranding van de vrede en onafhankelijkheid van een zwakkere natie--> neo-imperialisme
Het is verder prima als er nu een democratische regering komt die de democratie herstelt.
Maar zo nobel is de bedoeling van Trump niet
pi_219729751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 10:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dit kan echt niet, je kan niet zomaar in vredestijd leiders van andere landen ontvoeren. Nu moet echt de hele wereld reageren. Ongeacht of je voor of tegen Maduro bent, ieder weldenkend mens moet tegen deze actie zijn.
Moet je voorstellen dat Duitsland in vredestijd even onze minister-president ontvoert omdat ze het niet eens zijn met beleid hier. Prima dat je beleidsverandering wil in Venezuela, maar een staatshoofd ontvoeren? What the fuck
pi_219729779
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er is wel een lichtpuntje. De kans dat Trump ooit nog de Nobelprijs coor de Vrede krijgt is nu echt wel tot nul gezakt en misschien zelfs wel in de negatieve cijfers beland.
Dreigde hij niet van de week weer Iran te bombarderen?
Nu afwachten wanneer hij Panama aanvalt.

Onderwijl..... als Amerika zich druk maakt over zijn agressie in het buitenland....... vergeten mensen de epstein-files en Trumps cover-up daarvan

[ Bericht 5% gewijzigd door Cyan9 op 03-01-2026 12:08:11 ]
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:08:54 #209
66444 Lord_Vetinari
pi_219729792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
historische aanranding van de vrede en onafhankelijkheid van een zwakkere natie--> neo-imperialisme
Het is verder prima als er nu een democratische regering komt die de democratie herstelt.
Maar zo nobel is de bedoeling van Trump niet
Bovendien had Venezuela al een democratische regering, dus dat smoesje gaat ook niet op. Het wachten is op Hegseth met een PowerPoint presentatie over Venezuela’s MWDs.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:13:02 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219729845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bovendien had Venezuela al een democratische regering, dus dat smoesje gaat ook niet op. Het wachten is op Hegseth met een PowerPoint presentatie over Venezuela’s MWDs.
Nou dat is nou ook weer onzin. Ze hebben oppositiekandidaten geband bij de vorige verkiezingen en de zege gestolen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:14:32 #211
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219729869
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:13 schreef Szura het volgende:

[..]
Nou dat is nou ook weer onzin. Ze hebben oppositiekandidaten geband bij de vorige verkiezingen en de zege gestolen.
Dus Maduro deed eigenlijk wat Trump niet lukte? Vandaar de kinnesinne.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219729884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 10:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Vaak is dit dan nog maar het begin van de ellende. Het is hiermee niet ineens afgelopen. En niemand gaat Maduro missen, maar voor de inwoners van Venezuela is dit een periode van veel onzekerheid.
True, maar ze zijn ieder geval af van die marxistische buschauffeur en nu kan er dus een periode van welvaart komen. Ik gun het de mensen daar van harte.
quote:
Maar goed, Trump is gewoon uit op olie en dat heeft hij voor elkaar. En voor mij staat Trump wel op 1 lijn met Poetin. Gelukkig werkt er nog iets van een democratie in de VS.
Dat het om grondstoffen gaat en andere geopolitieke belangen is wel duidelijk.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:17:51 #213
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_219729906
Als de VS vroeger uit pure machtswellust en hebzucht een land in Zuid-Amerika naar de klote wilde helpen hadden ze tenminste nog het fatsoen daar een beetje geheimzinnig over te doen en dat gewoon aan de CIA over te laten of een junta in te huren, in plaats van maar gelijk zelf met bommen te gooien.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:22:39 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219729962
De grote vraag is of er nu überhaupt een plan ligt om een ‘anti-Maduro’ aan de macht te helpen (verkiezingswinnaar Gonzalez of de geweerde kandidaat Machado). Want je kan Maduro wel kidnappen, daarmee is de rest van het hele systeem om hem heen nog niet ontmanteld en wordt een nieuwe machthebber echt niet zomaar op de troon gehesen. Er zitten tienduizenden Cubanen in Venezuela die het regime-Maduro ondersteunen en het leger heeft tot nu toe ook nooit blijk gegeven van het opgeven van loyaliteit aan Maduro en zn regime.

Iets zegt me dat Trump en consorten dit zo ver niet hebben doorgedacht en ook militair niet zo ver willen gaan om dat te bewerkstelligen (bij Iran was het ook een one-off).
pi_219730106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:22 schreef Szura het volgende:
De grote vraag is of er nu überhaupt een plan ligt om een ‘anti-Maduro’ aan de macht te helpen (verkiezingswinnaar Gonzalez of de geweerde kandidaat Machado). Want je kan Maduro wel kidnappen, daarmee is de rest van het hele systeem om hem heen nog niet ontmanteld en wordt een nieuwe machthebber echt niet zomaar op de troon gehesen. Er zitten tienduizenden Cubanen in Venezuela die het regime-Maduro ondersteunen en het leger heeft tot nu toe ook nooit blijk gegeven van het opgeven van loyaliteit aan Maduro en zn regime.

Iets zegt me dat Trump en consorten dit zo ver niet hebben doorgedacht en ook militair niet zo ver willen gaan om dat te bewerkstelligen (bij Iran was het ook een one-off).
Als er gewoon geluisterd gaat worden naar de Oranje Baviaan komt er een kans op grote welvaart. Dit gunnen we de Venezolaanse enorm.
Echter, er moet wel geluisterd worden. Elke andere uitkomst is de schuld van niet luisteren.

Bij wie die welvaart verder precies terecht gaat komen laten we ook nog even in het midden.

Wat zullen de Russen hiervan vinden verder?
Of zal het een onderonsje zijn?

De enige echte terechte FIFA-Nobelprijs voor de vrede winnaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_219730159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:05 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Moet je voorstellen dat Duitsland in vredestijd even onze minister-president ontvoert omdat ze het niet eens zijn met beleid hier. Prima dat je beleidsverandering wil in Venezuela, maar een staatshoofd ontvoeren? What the fuck
Ik denk eerder in de geest: moet je je voorstellen dan De VS morgen de leiders van de Europese commissies ontvoeren en gevangen zetten omdat ze het niet eens zijn met de Europese steun aan Oekraïne.

Als ze het in Venezuela kunnen, geen direct buurland, kunnen ze het overal doen.

Daarom moet heel de wereld protesteren.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:48:35 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219730314
Senator:
twitter

‘No further action in Venezuela’, dus ja, wat is het plan dan nu Rubio en co?
pi_219730527
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef Szura het volgende:
Senator:
[ x ]
En wat is de aanklacht?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219730611
twitter

De Nederlandse regering durft ieder geval geen stelling te nemen, daar gaan we al met het gebrek aan principes lol.
pi_219730672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:16 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De Nederlandse regering durft ieder geval geen stelling te nemen, daar gaan we al met het gebrek aan principes lol.
Het is ook een delicate situatie.

Ja, deze actie is in strijd met internationale regels en verdient afkeuring.

Maar de VS is nog altijd onze belangrijkste bondgenoot. Scherpe kritiek op de VS brengt een breuk, bijvoorbeeld middels een Amerikaans vertrek uit de NAVO, nog dichterbij.

Willen de Europese partners van de VS dat op dit moment riskeren?

Ik snap wel dat Europeanen nu niet uit de heup schieten en zich op de vlakte houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 3 januari 2026 @ 12:24:34 #221
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219730682
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar de VS is nog altijd onze belangrijkste bondgenoot. Scherpe kritiek op de VS brengt een breuk, bijvoorbeeld middels een Amerikaans vertrek uit de NAVO, nog dichterbij.

Ik snap wel dat Europeanen nu niet uit de heup schieten en zich op de vlakte houden.
Ik volg je volledig.
Maar het is wel lachwekkend. De hele wereld ziet dit en trekt haar conclusies.
In Peking en Moskou kijken ze ook mee he?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 3 januari 2026 @ 12:25:00 #222
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219730686
Ik had dit overigens niet zien aankomen. Ik dacht het werkelijk verbaal zou blijven.
Wat wil hij hiermee bereiken?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219730694
quote:

[..]

Ja dat snap ik ook, maar vervolgens torpedeer je wel je eigen geloofwaardigheid. Daar word van Weel dan ook op aangevallen in de comments.
Laat dit maar een lesje zijn dat er niet zoiets bestaat als een internationale rechtsorde, het enige wat telt zijn belangen en het recht van de sterkste.
pi_219730731
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had dit overigens niet zien aankomen. Ik dacht het werkelijk verbaal zou blijven.
Wat wil hij hiermee bereiken?
olie
pi_219730735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja dat snap ik ook, maar vervolgens torpedeer je wel je eigen geloofwaardigheid. Daar word van Weel dan ook op aangevallen in de comments.
Laat dit maar een lesje zijn dat er niet zoiets bestaat als een internationale rechtsorde, het enige wat telt zijn belangen en het recht van de sterkste.
Die geloofwaardigheid waren we in de Global South allang kwaad, zeker na de oorlog in Gaza.
pi_219730753
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik volg je volledig.
Maar het is wel lachwekkend. De hele wereld ziet dit en trekt haar conclusies.
In Peking en Moskou kijken ze ook mee he?
Ja, die kijken mee en denken: als de Amerikanen dit mogen, dan...

Ik hijs Trump en deze regeling dan ook niet op het schild.
pi_219730819
Het blijft overigens opmerkelijk stil bij frau Ursula. Ik denk dat de opperambtenaar nu druk aan het vergaderen is over welke response ze het beste kunnen geven. Het is een delicate lijn die ze nu moeten bewandelen met het oog op eerdere uitspraken omtrent de internationale rechtsorde. Heerlijk hoe dat moralistische gekakel nu even niet zo snel over hun lippen komt.
pi_219730862
quote:

[..]

Op het moment dat je een bondgenoot verliest vanwege kritiek is het geen bondgenoot, dan ben je een onderdaan. De VS uit niet eens kritiek op de EU, het is regelrechte afgunst en haat. Nu de VS niet terechtwijzen doet je geloofwaardigheid geen goed.
pi_219730907
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:42 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Op het moment dat je een bondgenoot verliest vanwege kritiek is het geen bondgenoot, dan ben je een onderdaan. De VS uit niet eens kritiek op de EU, het is regelrechte afgunst en haat. Nu de VS niet terechtwijzen doet je geloofwaardigheid geen goed.
De VS onder Trump is ook geen bondgenoot. De Europeanen proberen de NAVO echter zo lang mogelijk in de benen te houden, zodat we tijd hebben om zelf een sterke strijdmacht op te bouwen en op eigen benen kunnen staan.
pi_219730943
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De VS onder Trump is ook geen bondgenoot. De Europeanen proberen de NAVO echter zo lang mogelijk in de benen te houden, zodat we tijd hebben om zelf een sterke strijdmacht op te bouwen en op eigen benen kunnen staan.
Dat begrijp ik ook volledig, en ook dat er (hopelijk) ook een VS na Trump etc is, maar ik denk dat niets doen/zeggen meer schade berokkend dan het afkeuren.

Maargoed, ik ben gelukkig geen politicus op dat niveau
pi_219730969
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef Szura het volgende:
Senator:
[ x ]
Het plan is om dat land nu verder af te laten dalen naar niveau somalie.

twitter

twitter
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_219730999
twitter

Dit is dus blijkbaar het excuus om het land binnen te vallen.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 12:56:38 #233
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219731015
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:54 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Leuk, maar deze acties van de VS stroken niet met het afbreken van het gehele regime. Daar is veel meer militaire inzet voor nodig die Lil Marco en z’n baasje niet bereid zijn erin te steken.
pi_219731028
Precies. Regime change is dus een failure.

Maar denk toch wel weer goed voor, hoeveel news cycles?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 12:58:27 #235
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219731041
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:57 schreef ExTec het volgende:
Precies. Regime change is dus een failure.

Maar denk toch wel weer goed voor, hoeveel news cycles?
Tot de volgende batch Epstein files wordt vrijgegeven
pi_219731044
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:56 schreef Szura het volgende:

[..]
Leuk, maar deze acties van de VS stroken niet met het afbreken van het gehele regime. Daar is veel meer militaire inzet voor nodig die Lil Marco en z’n baasje niet bereid zijn erin te steken.
Wat heeft het voor nut om Maduro te kidnappen om vervolgens het regime te laten zitten? Ik mag toch aannemen dat er wat meer achter zit dan wat wij meekrijgen.
pi_219731061
twitter

De grote warhawk van de EU is bijzonder gematigd in haar uitspraak. Het probleem van principes is dat ze pas wat waard zijn als ze ook in moeilijke tijden naar word geleefd.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:01:00 #238
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219731065
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat heeft het voor nut om Maduro te kidnappen om vervolgens het regime te laten zitten? Ik mag toch aannemen dat er wat meer achter zit dan wat wij meekrijgen.
We hebben het hier over de demente Trump, ik verwacht er helemaal niks van
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:02:26 #239
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219731083
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:58 schreef Szura het volgende:

[..]
Tot de volgende batch Epstein files wordt vrijgegeven
Volgens mij is er redelijk unaniem een wet aangenomen die DOJ opdracht geeft de volledige Epstein Files ongeredacteerd vrij te geven.

Waarom houdt de DOJ zich niet aan deze wet? Wat hebben ze te verbergen dat ze zelfs de Wet willen tarten en eventuele strafvervolging in de toekomst op de koop toe willen nemen?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:04:57 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219731110
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, die kijken mee en denken: als de Amerikanen dit mogen, dan...

Ik hijs Trump en deze regeling dan ook niet op het schild.
Het was al lastig voor het Westen inzake het Israel-Gaza conflict - waar ik het Westen volledig in steun - maar deze ogenschijnlijke aanval op een soevereine staat is echt kwestieus. Dit doet mij denken aan Iraq, Afghanistan, Libie, Syrie, en de vele vele andere landen die ik nu vergeet op te noemen.

Ik vind het wel weer schijtlollig dat de situatie zó precair is dat de EU op dit moment maar haar mond houdt omdat ze anders haar eigen positie nog verder ondermijnen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:08:21 #241
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219731158
Best bijzonder dat sommigen nog steeds denken dat de psychopatisch narcistische dementerende oranje leider een plan heeft wat verder gaat dan ellende veroorzaken en weglopen.
pi_219731180
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol.

Neen.

De VS is weliswaar militair best sterk, maar venezuela heeft wel ~1,5 miljoen man met roestige geweren.

Die verdwijnen niet spontaan als je maduro van z'n bed licht.

Je hebt 100.000en militairen incl. vliegtuigen, pantservoertuigen + whatnot nodig om die uit te schakelen.
pi_219731202
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Best bijzonder dat sommigen nog steeds denken dat de psychopatisch narcistische dementerende oranje leider een plan heeft wat verder gaat dan ellende veroorzaken en weglopen.
Ik ben er vooral bang voor dat dit weer een Irak/Afghanistan wordt, wat jaren gaat duren. De VS heeft er een handje van andere landen oorlogen in te rommelen.
pi_219731221
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik ben er vooral bang voor dat dit weer een Irak/Afghanistan wordt, wat jaren gaat duren. De VS heeft er een handje van andere landen oorlogen in te rommelen.
Op z'n best, veranderd er niks.

Niet zo lang alle andere regime poppetjes er gewoon nog zitten.

Matige wag the dog, donny.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:16:36 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_219731226
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:54 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is gewoon de Trump variant van ‘Iraq has WMD’.
pi_219731286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dit is gewoon de Trump variant van ‘Iraq has WMD’.
Ja, bargain basement editie.

In irak werd tenminste heel het regime daadwerkelijk verwijderd.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:29:58 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219731363
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
Lol.

Neen.

De VS is weliswaar militair best sterk, maar venezuela heeft wel ~1,5 miljoen man met roestige geweren.

Die verdwijnen niet spontaan als je maduro van z'n bed licht.

Je hebt 100.000en militairen incl. vliegtuigen, pantservoertuigen + whatnot nodig om die uit te schakelen.
Waarom zou je die willen uitschakelen? Je hoeft alleen maar een regering te installeren die de VS gunstig gezind is. De boel omkopen en daarna lekker pompen maar die olie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:31:05 #248
38496 Perrin
pi_219731388
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:
In plaats van af te geven op Trump: wat is ons eigen plan eigenlijk, hier in Nederland of Europa?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:31:45 #249
38496 Perrin
pi_219731394
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Europeanen lopen altijd een jaar of 10-15 achter de feiten aan.
pi_219731441
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom zou je die willen uitschakelen? Je hoeft alleen maar een regering te installeren die de VS gunstig gezind is. De boel omkopen en daarna lekker pompen maar die olie.
Volgens mij hebben ze dat ruim geprobeerd hoor.

Ik weet iig dat maduro is aangeboden om op te rotten naar moskou. Dat wilde hij niet. Hij wilde iets op het westelijk halfrond, en alle gestolen knaken mee kunnen nemen.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:33:57 #251
38496 Perrin
pi_219731448
quote:

[..]

Het is een delicate situatie omdat we verzaakt hebben zelf een sterke speler te zijn op het wereldtoneel en we genoegen moeten nemen met de kwispelende vazalstaat spelen.

Een rol die ons goed past, gezien het acteertalent dat onze regeringsleiders in Europa tentoonspreiden.
pi_219731452
Oh, ik zie dat die cartel de los soles mythe ook weer opgerakeld is :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:34:04 #253
66444 Lord_Vetinari
pi_219731455
Het is meer de Trump versie van Gleiwitz.

Verder zou het de wereld sieren als er gereageerd werd als op de Russische inval van Afghanistan, dus onmiddellijk een boycot afkondigen van zowel het WK als de Olympische Spelen. Plus verregaande economische sancties en het interneren van alle Amerikanen binnen de landsgrenzen. Landingsrechten voor Amerikaanse maatschappijen intrekken en ambassadeurs terugroepen.
pi_219731465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
In plaats van af te geven op Trump: wat is ons eigen plan eigenlijk, hier in Nederland of Europa?
Thoughts and prayers?

Net zoals oekraine onze achtertuin is, is dit VS' achtertuin.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:35:19 #255
66444 Lord_Vetinari
pi_219731478
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Thoughts and prayers?

Net zoals oekraine onze achtertuin is, is dit VS' achtertuin.
Ho ho. Wij grenzen aan Venezuela, he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')