Instructies uit St Petersburg zijn ontvangenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Gunner het volgende:
Is er binnen MAGA een memo uitgegaan dat ze full Minnesota moeten gaan?
Notabene CBS heeft die hele farce al gedebunkedquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Gunner het volgende:
Is MAGA nu alweer universiteiten aan het aanvallen?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dit is wel een beetje een voorproefje van de Maga infighting die we gaan krijgen in 2026.
Er hangen drie hardnekkige donkere wolken boven Maga...de Epstein Files, antisemitisme en #ETTD
De verkiezingen van 2020 zitten hem nog steeds dwars toen hij dacht dat hij Minnesota kon flippen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Gunner het volgende:
Volgens jou is zij aangenomen om voor Trump te liegen.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:55 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Een zeer verstandige maatregel omdat dit het enige is wat het tribalisme en de criminaliteit kan breken.
Correct, dat is wat een persvoorlichter doet.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens jou is zij aangenomen om voor Trump te liegen.
Je citeert dus een leugen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Correct, dat is wat een persvoorlichter doet.
Het tribalisme breken nog wel. Dat lijkt me niet erg wenselijk voor Trump, dus ik kan me niet voorstellen dat hij dat doorzet.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:55 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Een zeer verstandige maatregel omdat dit het enige is wat het tribalisme en de criminaliteit kan breken.
Ik had je kritische vraag beantwoord in het gesprek met Koos dat helaas is geveegd.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:05 schreef Gunner het volgende:
Ik heb het idee dat mijn kritische vragen bewust genegeerd worden.
Ik heb het aardig gevolgd hier vandaag, maar ik heb het totaal gemist dat je dat ook echt deed.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik had je kritische vraag beantwoord in het gesprek met Koos dat helaas is geveegd.
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Alvast een gelukkig nieuwjaar voor iedereen! Ook voor de rechts conservatieve SUKKELS en KLOJO'S uit de UPSIDE DOWN die geloven dat de maanlanding NEP IS, de aarde PLAT, denken dat SOMALI'S FRAUDEREN en denken dat TAMPON TIM een echte naam is.
TRUMP is niet de echte PRESIDENT! Dat is gestoorde VAMPIER STEPHEN MILER! TRUMP slaapt door al het vuurwerk heen en weer het verschil niet tussen een GIRAF en en NIJLPAARD en zal binnenkort OVERLIJDEN!
Wed op een ander paard want #ETTD!
Geniet van dit BERIGGED en geniet van jullie KERSTSTOLLEN want het kan wel eens je laatste zijn als BOOSRECHTSE AZIJNZEIKER MET AL DIE DESINFORMATIE!
Dank voor je aandacht omtrent deze zaken.
GJB
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
TRUMP slaapt door al het vuurwerk heen en weer het verschil niet tussen een GIRAF en en NIJLPAARD en zal binnenkort OVERLIJDEN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |