Simple Plan fan hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Simple Plan Goden
Bekijk deze YouTube-video
The Veronicas Godinnetjesquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Redefine het volgende:
Origineel van The Veronicas om maar eens een andere artiest te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat zou ik wel hebben onthouden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Painkiller was een cover van Judas Priest?
Die met die clip met die skippyballen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Hier had ook Perfect van Mason kunne staan
Die naam hoor je ook niet vaak meer. Ik had wel een paar Simple Plan fans op mijn middelbare school rondlopen. Ik kende een stuk of 3/4 nummers, wel aardig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Simple Plan Goden
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja zo'n nummer is het wel inderdaad.quote:
Vond ze in de 00s ook behoorlijk leuk, genoeg naar geluisterd in m'n pop/punk fase. Daarna niet meer p;)quote:
Meestal bepaal je die zelfquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou weglopen bij mijn eigen bruiloft als dit de eerste dans muziek was
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The Veronicas Godinnetje o+Die weten mij vaak toch wel te verrassen met een mix van dance pop die toch ook nog wel wat indie vibes heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |