Heeft wel regelmatig stemproblemen. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
Dat er zo'n stem uit zo'n klein ventje komt
de avond van de melancholie, love itquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik het allemaal weer heel gezellig vind met jullie
Alles op donkere modusquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh, heeft Fok! ook een night modus?
Warm badquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik het allemaal weer heel gezellig vind met jullie
Officieel 2000. Maar ik heb nog wel een lange lijst daarboven staan die maar zeer beperkt op kwaliteit gesorteerd en vooral veel liedjes bevat van artiesten die ik wil gaan kennen en/of onbekende liedjes van voor mij bekende artiesten. Zo leer ik wat pareltjes kennen die dan later weer kans maken op mijn top 2000.quote:
ja was toen een leuke verrassing. Kende ze toen nog nauwelijks.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, al heb ik Fender nooit live gezien, dus kan daar niet over oordelen .
NBT in 2016 op hetzelfde festival was ook leuk in de tent, maar toen moesten alle hits nog uitkomen
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Nothing But Thieves setlists
Klinkt niet als de perfecte bruiloftquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben bij een bruiloft geweest waar dit nummer de eerste dans was. Komt wel heel dichtbij zo.
Je bent wel een geilneef vanavond hequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef mario390 het volgende:
kijken of ik de blote kont van agnetha vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |