quote:
quote:
Nothing But Thieves begon eigenlijk best goed, maar in deze fase.. tsjaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind zowel Live als NBT een parodie op muziek
Al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over Muis: haar team op werk heet ook ABBA
Beste band van de afgelopen paar jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef hihohaswessam het volgende:
nothing but thieves snap ik dus niet
Boks, ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Voormalig stemplaatje![]()
Deze keer voor Amsterdam gegaan.
hot takequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
Controversiële mening:
Het origineel van Live is beter
leg uit want letterlijk hoequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Beste band van de afgelopen paar jaar.
Ik voor Impossible (Orchestral Version Live at Abbey Road).quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Voormalig stemplaatje![]()
Deze keer voor Amsterdam gegaan.
Meteen klaar mee?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:14 schreef hihohaswessam het volgende:
vind dat de britten het met NBT toch wel goed gezien hadden
Iewl Light themequote:
In mijn eigen lijst staan een aantal er ook veel in, maar ook wel wat verspreid. Scheelt ook wel dat de meest genoteerde er 22 keer in staat en daarna nog twee artiesten 20 keer. Daarna gaat het al naar 16 keer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
in de peace3000 staan verhoudingsgewijs veel liedjes van Radiohead bij de beste 300, maar toch wel behoorlijk verspreid.
Ze hebben een paar leuke liedjes. Dit is daar geen een vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef hihohaswessam het volgende:
nothing but thieves snap ik dus niet
Ja klopt, maar niemand zat toch op die Sam Fender te wachten. Wat een saai gedoe is dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Nothing But Thieves waren écht verrassend leuk op DTRH vond ik![]()
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Nothing But Thieves setlists
Ik kijk sport altijd live (ba dumm tsss)quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is zo'n sportmontage liedje.
Hoe lang is jouw lijst?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
In mijn eigen lijst staan een aantal er ook veel in, maar ook wel wat verspreid. Scheelt ook wel dat de meest genoteerde er 22 keer in staat en daarna nog twee artiesten 20 keer. Daarna gaat het al naar 16 keer.
ik haat ze niet ik vind gewoon dat we beter kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Wow zoveel haat op NBT hier..![]()
Valt mee tegen jongens, Fok! is smakeloos!
Ik was het alweer vergeten. Alleen wat onvoorbereid.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Nothing But Thieves waren écht verrassend leuk op DTRH vond ik![]()
Heerlijks sfeertje ook in het publiek
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Nothing But Thieves setlists
Je bent zelf gezellig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik het allemaal weer heel gezellig vind met jullie
de is helemal niet leilijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bestaan er ook zoveel fotos van de reet van die lelijke?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
Dat er zo'n stem uit zo'n klein ventje komt
Jup, al heb ik Fender nooit live gezien, dus kan daar niet over oordelen .quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niemand zat toch op die Sam Fender te wachten. Wat een saai gedoe is dat.
Als het OKT zoals de WWE was, zou dit de entree van Kjeld geweest zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk sport altijd live (ba dumm tsss)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |