Ik denk dat ik Radiohead 40 keer heb in mijn top 3000. Dus dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
Origineel natuurlijk van Live met een cover ertussen van Creed.
[..]
Officieel 2000. Maar ik heb nog wel een lange lijst daarboven staan die maar zeer beperkt op kwaliteit gesorteerd en vooral veel liedjes bevat van artiesten die ik wil gaan kennen en/of onbekende liedjes van voor mij bekende artiesten. Zo leer ik wat pareltjes kennen die dan later weer kans maken op mijn top 2000.
Ja dat ventje kan wel zingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Dit ja, dit vind ik wel een van de mindere nummers. Maar ze zijn geweldig.vooral live
Ik zou weglopen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben bij een bruiloft geweest waar dit nummer de eerste dans was. Komt wel heel dichtbij zo.
Dit is hoe ik ze ontdekt heb en sindsdien fanquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Nothing But Thieves live gezien trouwens, dat moet je ook allemaal maar onthouden. Voorprogramma van Muse. Is me dus amper bijgebleven.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Nothing But Thieves setlists
Rustig Gerrit van der Graaf.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef mario390 het volgende:
kijken of ik de blote kont van agnetha vind
Toen heb ik ze ook gezien. Vond het toen nog niet zoveel. Was ook nog wel de tijd dat de zanger live nog niet heel sterk was. Daar is die gelukkig wel in gegroeid.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Nothing But Thieves live gezien trouwens, dat moet je ook allemaal maar onthouden. Voorprogramma van Muse. Is me dus amper bijgebleven.
[ link | afbeelding ]
Daar was ik ook! Toen speelden ze Excuse Me nogquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Painkiller was een cover van Judas Priest?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was die toen al geboren dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef ShinyStar het volgende:
Weet nog wel dat Ed Sheeran op Lowlands 2012 stond.
Of van P!nkquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Hier had ook Perfect van Mason kunne staan
Met de rest meegerekend staan mijn topartiesten er vast wel vaker in en dan mogelijk ook een andere hofleverancier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Radiohead 40 keer heb in mijn top 3000. Dus dat valt nog mee.
Dit is het bruiloft equivalent van houten borden met spreuken in de huiskamer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer bedenk je je dat je zo'n saaie kabbelsong van die rode kabouter in je lijstje wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |