Ken zelf vooral deze, maar die gaat meer over overleden huisdierenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ze odes voor zouden moeten maken? Honten en kadden. Die verdienen het.
Tussen 2 en 3quote:
Its A Beautiful Day en Thank God It's Christmasquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met afstand het slechtste nummer van Queen.
Misschien kunnen we een Supertramp of Fleetwood Mac doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het maar niks Nederlandstaligs is
Jij bent dit jaar voor het eerst in dit topic toch? Je bent een leuke aanwinstquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef hihohaswessam het volgende:
ik vind bart z'n stem echt heel fijn in het nederlands...we hebben allemaal onze mankementen
Major Tomquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Supertramp of Fleetwood Mac doen
Of Völlig losgelost oid
Nederland smakeloos land enzo, krijg je zelf slecht muzikaal vermogen vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef Isorden het volgende:
Waarom kan een menigte nederlanders nooit fatsoenlijk synchroon klappen
YO! Dat was precies mijn idee. Daar heb ik op gestemd en eigenlijk wilde ik die nog wel meepakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van plan om door te trekken tot Linger vannacht, wie doet er mee?
Even gekeken en dit zijn de artiesten met meer dan 10 noteringen in mijn lijst:quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de rest meegerekend staan mijn topartiesten er vast wel vaker in en dan mogelijk ook een andere hofleverancier.
IK denk niet dat ik dat trek. Ik ben ook al non stop wakker vanaf een uurtje of 7 en morgen wordt het ook een lange dag denk ik..quote:
Die hoor je doorgaans minder vaak, dat helpt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Its A Beautiful Day en Thank God It's Christmas
EEN OTO!quote:
Völlig schwerelossquote:
Gaat hard qua posts nu natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ook weer een plekje gestegen in de FOK! top 500 blijkbaar.
Vind ik eigenlijk het enige leuke deel van het nummer.quote:
Daar zit geen woord Nederlands - en Chinees - tussenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Even gekeken en dit zijn de artiesten met meer dan 10 noteringen in mijn lijst:
Arcade Fire
Beatles
Bee Gees
Black Rebel Motorcycle Club
Bob Dylan
Bob Marley & the Wailers
Boudewijn de Groot
Crowded House
Cure
David Bowie
De Dijk
Dire Straits
Doe Maar
Doors
Eagles
Fleetwood Mac
Guns 'N' Roses
Interpol
Jimi Hendrix Experience
John Lennon
Led Zeppelin
Madonna
Michael Jackson
Muse
Nick Cave & the Bad Seeds
Nirvana
Pink Floyd
Pixies
Portishead
Queen
R.E.M.
Radiohead
Rage Against the Machine
Red Hot Chili Peppers
Rolling Stones
Smiths
Talk Talk
Tears For Fears
Tom McRae
U2
White Stripes
Zita Swoon
EEN OTO NEEquote:
haha....iemand moet een soort van halfbakken racoon verdedigen tochquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent dit jaar voor het eerst in dit topic toch? Je bent een leuke aanwinst
Oh, dat was het nummer al blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk het enige leuke deel van het nummer.
Ik ga zo slapen. Morgen thuiswerken dus dan zet ik wel even top2000 opquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van plan om door te trekken tot Linger vannacht, wie doet er mee?
Oh zie het nu pas, Amsterdam als stemplaat moet ik natuurlijk wel meepakkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
De beste NBT en stemplaat komt nog dit uur
Reeds benoemdquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel is natuurlijk van 5ive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |