Oh je kijkt de livestream?quote:
Hmm, nooit over nagedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
Op welk nummer hebben jullie gedanst op jullie bruiloft of zouden jullie willen dansen?
Dat is voor mij nog steeds Het Is Al Laat Tochquote:
Blijf maar even wakker!quote:
Dat ookquote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Weer thuis.
Veel in de auto gezeten met Top 2000, dat was geen ramp.
Ik heb niet gedanst op mijn bruiloft. Nu zijn wij klein getrouwd verder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
Op welk nummer hebben jullie gedanst op jullie bruiloft of zouden jullie willen dansen?
Ik vind het ook helemaal niks. Nederlands vind ik vaak toch niet lekker klinken in muziek.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Racoon in het Nederlands oprecht erger dan een gemiddelde S&F... there I said it
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit weer zo'n mijn kind is geweldig liedje?
Teveel.....quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hoeveel van die Nlse zooi hebben ze wel niet gemaakt?
Sleep well Decoquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoor gehuil.
Zij die sterven gaan groeten u.
Moeten we het maar eens over hebben danquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, nooit over nagedacht eigenlijk
Ja, SlayerGoden moeten nog komenquote:
Zeker niet in dat lelijke Zeeuwse accent van Bartquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niks. Nederlands vind ik vaak toch niet lekker klinken in muziek.
SOW!!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Racoon in het Nederlands oprecht erger dan een gemiddelde S&F... there I said it
Pippiequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Weer thuis.
Veel in de auto gezeten met Top 2000, dat was geen ramp.
Oceaan.. by far.quote:
Iets van André Hazesquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of op
Hallelujah, van Leonard Cohen
*Rilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |