Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ze odes voor zouden moeten maken? Honten en kadden. Die verdienen het.
Yellowcard, Sum 41, All Time Low, Weezer...dat soort bands zouden IMO niet misstaan in de Top 2000.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ze hadden niet echt één nummer dat er echt bovenuit sprong. In tegenstelling tot een MCR bijvoorbeeld. Een vergelijkbaar bandje als Good Charlotte heeft daar ook last van. Puur op basis van nostaligestemmen zouden ze anders nog wel kans maken op een Top 2000-notering.
Freddie Mercury heeft voor Queen Delilah geschreven en dat was een van zijn kaddenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ze odes voor zouden moeten maken? Honten en kadden. Die verdienen het.
We will rock you!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben geen lievebber van dat passief-aggressieve gedoe.
Dat is beter dan Leanoerd Cohenquote:
Als het maar niks Nederlandstaligs isquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeten we het maar eens over hebben dan
Ah nee een OTO was dan er wel doorheen gemixed.quote:
Wantrouwenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Kanaroe het volgende:
Vaders die hun kind 'vriendje' noemen
maggewoonniegebeurenklaarquote:
Oh, dat bedoelde die.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Kanaroe het volgende:
Vaders die hun kind 'vriendje' noemen
In welk uur zit die??quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van plan om door te trekken tot Linger vannacht, wie doet er mee?
Ik vind tomorrow is closed zo mooi maar die staat er niet inquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef Newone82 het volgende:
Overcome van Nothing But Thieves. Lekker deuntje.
Ook op gestemd.
Uitgezonderd twee van zijn nummers niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is beter dan Leanoerd Cohen
Ik ga op tijd onder de veren vanavond, morgen carbidschieten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van plan om door te trekken tot Linger vannacht, wie doet er mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |