Raining Blood?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als de regen niet water is. Maarja
Ik zal ff kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft @:essnhills toevallig een lollig stripje over hoe ridicuul de tekst in het refrein is?
Oh ja die was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
René Karst is een uitzondering. Geen positieve, maar wel een uitzondering.
Ah ja dan wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als de regen niet water is. Maarja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ShinyStar vindt dit leuk
Salpeter of Zwavel zuur zou nog kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Raining Blood?
Of It's Raining Men, dan werkt het ook
Volgend uur ja. Vlak na elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Skyfall en Trolling in The Jeep verwacht ik nog.
Ojaquote:
Staan die er nog steeds in?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog wel beter te verklaren dan De Bankzitters in de Top 2000.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor het eerst sinds haar eerste deelname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ShinyStar vindt dit leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ShinyStar vindt dit leuk![]()
![]()
![]()
Artoisquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef EDMAN- het volgende:
Is er uberhaupt een 'goede' René?
Froger, Karst, Schuurmans .. ?
Kleijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef EDMAN- het volgende:
René le Blanc natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef EDMAN- het volgende:
Van der Gijpquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef EDMAN- het volgende:
Le Blancquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef EDMAN- het volgende:
Daarom ook de 'quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds haar eerste deelname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |