Val di Sole is al twee jaar van de kalender verdwenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:24 schreef Mansjester het volgende:
Doen ze die sneeuwcross in Italië (dacht ik) niet meer trouwens? Dat vond ik altijd wel genot
Allicht kan RR wat kiekjes delen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:27 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is het moment voor prachtige foto's voor de aanwezigen
Volgens de buienradar komt er nog wel wat aanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef Momo het volgende:
Hopelijk blijft het sneeuwen bij de mannen.
Volgens buienradar gaat het om half 4 weer hard sneeuwen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef Momo het volgende:
Volgens buienradar komt er nog wel meer aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef Momo het volgende:
Die is a-life & Cookingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:32 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat ze Irene Moors dik inpakken, daar zit niet veel vet op.
dauwpunt is wel onder nul, dan blijft het wel beter liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is dik boven nul. Het smelt straks dus ook zo weg.
Geen overlevingspakket bij je?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb momenteel spijt van mijn keuze.
Je bent niet gevlucht daar de ongetwijfeld aanwezige feesttent?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rellende_Sneeuwpop ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bevroren_Rotscholierquote:
Jawel, je kunt goed op verschillende plekken kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Is de cross leuk om een keer te bezoeken? Twijfel om een keer te gaan, maar het is best ver reizen
Het is een heel leuke sfeer, en je ziet de renners relatief vaak in een korte tijd voorbij komen. Dus zeker een aanrader. Ga zelf weer naar Hoogerheide dit jaar, en ben de afgelopen jaren steeds bij een cross geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Is de cross leuk om een keer te bezoeken? Twijfel om een keer te gaan, maar het is best ver reizen
Hier was wel sneeuw gevallen vannacht en vanmorgen. Ook vrij dikke vlokken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:45 schreef Momo het volgende:
Ik zit in Nederland maar ik krijg hier juist stevige hagel geen sneeuw, hopelijk blijft de renners dat wel bespaard.
Woerden of Heerde zijn misschien wat dichterbij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Hier in de randstad enkel natte sneeuw die nooit bleef liggen en hagel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier was wel sneeuw gevallen vannacht en vanmorgen. Ook vrij dikke vlokken.
Ja die was achteraf inderdaad beterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kop Rillende_Rotscholier dan meteen in
Ik sta nu gezellig langs het strand, de beukende beats van de feesttent op de achtergrond.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:40 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Je bent niet gevlucht daar de ongetwijfeld aanwezige feesttent?
Je hoort op de terugweg in de bus wel wie gewonnen heeft. Ik denk Sven Nysquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta nu gezellig langs het strand, de beukende beats van de feesttent op de achtergrond.
Voor mij is het Heerdestrand het dichtst bij, maar dan is het nog steeds zo'n 130 kilometerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
ORTS gaat ook nog goed mee in deze omstandigheden.quote:
Bij mij op het scherm momenteel sneeuwt het wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ennnnn het is gestopt met sneeuwen.
Ja, nu wel weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij mij op het scherm momenteel sneeuwt het wel.
Matje zwengelde de motor aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:17 schreef franklop het volgende:
Wat gebeurde er? Eurosport zat in reclame...
Slechte zandpassage van WOUT.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:17 schreef franklop het volgende:
Wat gebeurde er? Eurosport zat in reclame...
Moet hij wel blijven rijdenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Mathieu er zin in heeft wordt dit een minuut.
Benidorn is pas over een paar weken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:21 schreef Momo het volgende:
Matje denkt ik had ook in de Spaanse zon kunnen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |