Val di Sole is al twee jaar van de kalender verdwenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:24 schreef Mansjester het volgende:
Doen ze die sneeuwcross in Italië (dacht ik) niet meer trouwens? Dat vond ik altijd wel genot
Allicht kan RR wat kiekjes delen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:27 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is het moment voor prachtige foto's voor de aanwezigen
Volgens de buienradar komt er nog wel wat aanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef Momo het volgende:
Hopelijk blijft het sneeuwen bij de mannen.
Volgens buienradar gaat het om half 4 weer hard sneeuwen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef Momo het volgende:
Volgens buienradar komt er nog wel meer aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef Momo het volgende:
Die is a-life & Cookingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:32 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat ze Irene Moors dik inpakken, daar zit niet veel vet op.
dauwpunt is wel onder nul, dan blijft het wel beter liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is dik boven nul. Het smelt straks dus ook zo weg.
Geen overlevingspakket bij je?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb momenteel spijt van mijn keuze.
Je bent niet gevlucht daar de ongetwijfeld aanwezige feesttent?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rellende_Sneeuwpop ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bevroren_Rotscholierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |