Jawel, je kunt goed op verschillende plekken kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Is de cross leuk om een keer te bezoeken? Twijfel om een keer te gaan, maar het is best ver reizen
Het is een heel leuke sfeer, en je ziet de renners relatief vaak in een korte tijd voorbij komen. Dus zeker een aanrader. Ga zelf weer naar Hoogerheide dit jaar, en ben de afgelopen jaren steeds bij een cross geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Is de cross leuk om een keer te bezoeken? Twijfel om een keer te gaan, maar het is best ver reizen
Hier was wel sneeuw gevallen vannacht en vanmorgen. Ook vrij dikke vlokken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:45 schreef Momo het volgende:
Ik zit in Nederland maar ik krijg hier juist stevige hagel geen sneeuw, hopelijk blijft de renners dat wel bespaard.
Woerden of Heerde zijn misschien wat dichterbij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Hier in de randstad enkel natte sneeuw die nooit bleef liggen en hagel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier was wel sneeuw gevallen vannacht en vanmorgen. Ook vrij dikke vlokken.
Ja die was achteraf inderdaad beterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kop Rillende_Rotscholier dan meteen in
Ik sta nu gezellig langs het strand, de beukende beats van de feesttent op de achtergrond.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:40 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Je bent niet gevlucht daar de ongetwijfeld aanwezige feesttent?
Je hoort op de terugweg in de bus wel wie gewonnen heeft. Ik denk Sven Nysquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta nu gezellig langs het strand, de beukende beats van de feesttent op de achtergrond.
Voor mij is het Heerdestrand het dichtst bij, maar dan is het nog steeds zo'n 130 kilometerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Mansjester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |