Ja maar m'n girlie is oprecht niet sterk in het Engels. Ze is oooit lang geleden (halverwege 00s) in het Engels begonnen te schrijven, maar dat werd helemaal niks. Dat mag ook benoemd wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja maak dat dan duidelijk. Al vind ik 'Racoon zingt in het Nederlands en m'n girlie OOK' nog een tandje slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Volgens mij was dat Sipje en Sopje of zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
@:PippenScottie: welke bijnaam had jij SeF nu gegeven aan het begin van de reeks?
Mijn opmerking zit vrij dicht bij de waarheidquote:
Vorig jaar natuurlijk.quote:
Die hebben ook geen nieuwe noteringen gekregen natuurlijk en hadden er nog 6 oidquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb die nog nauwelijks gehoord in deze lijstmaar 1 keer denk ik.
Goed idee, ik heb nog steenbrugge 0.0 liggenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga toch maar een biertje pakken zo.
Rustig Mario.quote:
Staat er zelfs nog te weinig inquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel het Bruce Springsteen syndroom.
Bedankt voor de reminder, ook maar eens doen zo. Ben ik wel aan toequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Het zou best kunnen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heineken. Die van Farrokh zal geen Nederlands paspoort hebben
quote:Freddie Mercury had een geheime dochter, biograaf onthult haar verhaal
De inner circle zou wel hebben geweten van het meisje, maar de dochter is geheim gehouden voor de buitenwereld. De vrouw is inmiddels 48 jaar oud en zou in Europa wonen en werken in de gezondheidszorg.
https://nos.nl/artikel/25(...)onthult-haar-verhaal
Al een andere zorgverzekering afgesloten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Maar dat is niet de rijkste vrouw van NLquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
HIj schijnt wel een dochter te hebben ja. Freddie Mercury dus
Je wil toch niet gaan zeggen dat 22 alsnog niet genoeg isquote:
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dus je bent niet geil maar drachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |