Niet haten op Broesquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie staat te vaak in de top 2000?
Broes Broes
Wie maakt steeds hetzelfde nummer?
Broes Broes
Wij doen haar administratie. Deels.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die dochter van Freddie is volgens mij nog steeds (een van) de rijkste vrouwen van NL
Je verwart Suzanne en Freek met Broesquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Broes Broes
Broes Broes
Freddie M of Freddy H?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die dochter van Freddie is volgens mij nog steeds (een van) de rijkste vrouwen van NL
En Kensingtonquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Broes Broes
Broes Broes
Ik dacht even dat je de dochter van Freddie Mercury bedoelde en dacht "huh ik heb blijkbaar een aantal dingen gemist"quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heineken of Mercury?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/afspelen/freddie-the-final-act vanaf 59:30quote:
Heineken. Die van Farrokh zal geen Nederlands paspoort hebbenquote:
Ik heb die nog nauwelijks gehoord in deze lijstquote:
Dat noemen ze ook wel het Bruce Springsteen syndroom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als t niet in de lijst staat zou ik t niet missen
Dankquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/afspelen/freddie-the-final-act vanaf 59:30
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
Ah Bruce met de dertiende versie van hetzelfde liedje.
HIj schijnt wel een dochter te hebben ja. Freddie Mercury dusquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de dochter van Freddie Mercury bedoelde en dacht "huh ik heb blijkbaar een aantal dingen gemist"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |