quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
George Micheal song deze misschien nog wel net zo mooi
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil ook wel somebody to love.
Ik haat die versie echtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
Die vind ik wel net nog wat beter ja. Komt ook wel door de live versie.quote:
Plus de emotionele lading van dat concert.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
Oh die met Sjors staat er ook nog inquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee keer Somebody to Love van dezelfde artiest. De lijst samenstellers hebben al met minder moeite, dus dat gaat nooit goed.
Zelfs Freddie had weinig smaakquote:
Die song leek hem op dat moment dan ook op het lijf geschreven.quote:
Zelfs niet op Veronica of Joe ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hoor je buiten de Top 2000 zelden. Zeker in deze versie
Daar is niksquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die met Sjors staat er ook nog in
Waar moet ik me van distantiëren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En @:luctor.et.emergo en halfje @:ltvdk ?
Ja die ging er helemaal voor, was een erg mooie docu vorige week.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Plus de emotionele lading van dat concert.
En publieksparticipatie doet het vaak ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie is beter dan met George. Ja, deed George vocaal prima, maar die harmoniëen zijn daar minder
Mee eens. Big shoes to fill maar Sjors lukte het.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
Voor de rest van de wereld is dat een premium merk, in eigen land is het proletenpilsquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs Freddie had weinig smaak
Heineken![]()
![]()
Welke docu was dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja die ging er helemaal voor, was een erg mooie docu vorige week.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2025 21:00:13 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hier (Belgie) haten ze het. Maar dat is meer jaloeziequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de rest van de wereld is dat een premium merk, in eigen land is het proletenpils
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nja, zo vergezocht is ie ook weer niet. Ierse artiesten die allemaal maatschappelijk geëngageerd zijn. U2 zingt over wat er allemaal mis is in de wereld en Kneecap ook.Ja maak dat dan duidelijk. Al vind ik 'Racoon zingt in het Nederlands en m'n girlie OOK' nog een tandje slechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasbeerquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar moet ik me van distantiëren?
Die dochter van Freddie is volgens mij nog steeds (een van) de rijkste vrouwen van NLquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de rest van de wereld is dat een premium merk, in eigen land is het proletenpils
Heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja die ging er helemaal voor, was een erg mooie docu vorige week.
@PippenScottie: welke bijnaam had jij SeF nu gegeven aan het begin van de reeks?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef Gretzl het volgende:
DOet me een beetje denken aan ons fave stel Sipje & [spoiler]naam vergeten https://www.youtube.com/watch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |