quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
George Micheal song deze misschien nog wel net zo mooi
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil ook wel somebody to love.
Ik haat die versie echtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
Die vind ik wel net nog wat beter ja. Komt ook wel door de live versie.quote:
Plus de emotionele lading van dat concert.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
Oh die met Sjors staat er ook nog inquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee keer Somebody to Love van dezelfde artiest. De lijst samenstellers hebben al met minder moeite, dus dat gaat nooit goed.
Zelfs Freddie had weinig smaakquote:
Die song leek hem op dat moment dan ook op het lijf geschreven.quote:
Zelfs niet op Veronica of Joe ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hoor je buiten de Top 2000 zelden. Zeker in deze versie
Daar is niksquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die met Sjors staat er ook nog in
Waar moet ik me van distantiëren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En @:luctor.et.emergo en halfje @:ltvdk ?
Ja die ging er helemaal voor, was een erg mooie docu vorige week.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Plus de emotionele lading van dat concert.
En publieksparticipatie doet het vaak ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie is beter dan met George. Ja, deed George vocaal prima, maar die harmoniëen zijn daar minder
Mee eens. Big shoes to fill maar Sjors lukte het.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |