Neequote:
Die eerste heb ik het nooit over en Arctic Monkeys luister ik wel eens naar dus dat komt ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt t zeker ook over Phoebe Brigers en Artic Monkeys
Straks eens kijken, als ik het redquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou die van Jeroen van Inkel proberen. Die is wat groter.
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef alopio het volgende:
Wij zijn het dus unaniem eens dat dit dus een prima U2 is?
Volgens mij is er geen Prince vandaag, dus ja als er geen TAFKAP in de daglijst staat dan maar een TAFKAP op de nummersvvquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef gijsman het volgende:
Ligt het aan mij of worden er veel nummers eerder afgekapt vandaag?
Ga je daarna dan ook teveel in jezelf gelovenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga ook zo'n kettinkje proberen, net als Morad, het heeft iets
Een beetje extra zelfvertrouwen is niet slechtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je daarna dan ook teveel in jezelf geloven
Als ie het haalt, want wel al een aantal jaartjes in de gevarenzone.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat duurt nog bijna een jaar voor we die weer in de top 2000 horen.
FM? Lekker ouderwets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef Cee het volgende:
Goedenavond, ik val meteen met m’n neus in de FM boter.
Deze vrouw kan/kon niet live zingen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef Isorden het volgende:
Op dit nummer van Fleetwood Mac doet Stevie Nicks
Red red wine?quote:
Jij gaat dit even eens in de binnenkant van je ogen bekijken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef alopio het volgende:
hier ga ik even stilletjes van genieten
Nou vooruit. Dan een klein kettinkje doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Een beetje extra zelfvertrouwen is niet slecht
AMERIKAANS BANDJEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wie zou nou zoiets zeggen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze vrouw kan/kon niet live zingen heb ik gehoord
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef Gretzl het volgende:
Over (Noord)-Ieren gesproken: ik had het wel lachen gevonden als KNEECAP (goden) er met een vergelijkbare actie als die van Macklemore of Sophie Straat in waren gestemd. Had zomaar gekund hè
[ afbeelding ]Ja nee. Want daar hadden we het helemaal niet over makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde je vast niet @:pindakaasfanaticus![]()
Maar wel naakt gezongen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze vrouw kan/kon niet live zingen heb ik gehoord
als ze het zelf maar weer opruimtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Beyonce verkrachtte dit op haar laatste album
Die verkracht alles wat ze zingt, dus das niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die verkracht bijna alles. En dat terwijl ze zo goed kan zingen...quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
had je maar door moeten drinkenquote:
Iemand die er verstand van heeft, denk ik.quote:
Ja dat was een wanstaltig gedrochtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent zelf saaiquote:
ik denk dat hij dat detail wel verteld had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |