Ik ben benieuwd maar durf het niet op te zoekenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De Toegift heeft hun roots ook in Zeeland liggen en zij zijn wel fenomenaal onnederlands goed.
@:scorpion_17 weet die dingen ook
Ja en er is er ook nog een andere waar ik wel zonder kanquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Krijgen we die ene nog die slecht is?
Ja en die andere ook, en die ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Krijgen we die ene nog die slecht is?
u2ola?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
Racoon is beter in het NederlandsDoe je dit nou alleen om mij te pesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is echt leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met bandjes uit Zeeland
Maak er in het nieuwe jaar tijd op, zal je niet teleurstellenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd maar durf het niet op te zoeken
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Bargehassus het volgende:
Beste U2.
Punt.Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die slechte hoor er wel vind ik. die anderen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en er is er ook nog een andere waar ik wel zonder kan
Mary J. Blige?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en er is er ook nog een andere waar ik wel zonder kan
U2 is sowieso wel extreem dit jaar in de lijst zonder aanwijsbare reden. Is Bono ergens niet van vrijgesproken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis geen Pride-daling maar toch ook lager dan ooit
Maar waar blijft ome Bob danquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
Wat is dat toch met alle mondharmonica's hoog in de Top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |