Dacht altijd dat het Mary J. Blidge was. Mijn leven is een leugen.quote:
die deed het voorprogrammaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar waar blijft ome Bob dan
Ik denk hetquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef alopio het volgende:
Wij zijn het dus unaniem eens dat dit dus een prima U2 is?
Ah, dus we krijgen er nog 1?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is al geweest.
Je krijgt nu nog die zonder.
En het origineel van Metallica natuurlijk.
Alle Bobjes D al gehad toch? Nog wel die ene van het eiland met m'n fave sportliedjequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar waar blijft ome Bob dan
Jij hebt t zeker ook over Phoebe Brigers en Artic Monkeysquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het Mary J. Blidge was. Mijn leven is een leugen.
Close to the Edge?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Isorden het volgende:
We komen onderhand wel bij The Edge van deze pagina van de PDF.
Hurricane?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alle Bobjes D al gehad toch? Nog wel die ene van het eiland met m'n fave sportliedje(vorig jaar live in het café meegemaakt tussen 5 en 6)
Ze is wel blitz.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het Mary J. Blidge was. Mijn leven is een leugen.
Anders minder lullen voor de DJ’squote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef gijsman het volgende:
Ligt het aan mij of worden er veel nummers eerder afgekapt vandaag?
hebben ze afgekeken van Gijs, manquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef gijsman het volgende:
Ligt het aan mij of worden er veel nummers eerder afgekapt vandaag?
Dat duurt nog bijna een jaar voor we die weer in de top 2000 horen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde je vast niet @PindakaasfanaticusBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Doet hij nog mee?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
hebben ze afgekeken van Gijs, man
Ik zou die van Jeroen van Inkel proberen. Die is wat groter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga ook zo'n kettinkje proberen, net als Morad, het heeft iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |