quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Bargehassus het volgende:
Beste U2.
Punt.Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die slechte hoor er wel vind ik. die anderen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en er is er ook nog een andere waar ik wel zonder kan
Mary J. Blige?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en er is er ook nog een andere waar ik wel zonder kan
U2 is sowieso wel extreem dit jaar in de lijst zonder aanwijsbare reden. Is Bono ergens niet van vrijgesproken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis geen Pride-daling maar toch ook lager dan ooit
Maar waar blijft ome Bob danquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
Wat is dat toch met alle mondharmonica's hoog in de Top
Die is al geweest.quote:
Dacht altijd dat het Mary J. Blidge was. Mijn leven is een leugen.quote:
die deed het voorprogrammaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar waar blijft ome Bob dan
Ik denk hetquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef alopio het volgende:
Wij zijn het dus unaniem eens dat dit dus een prima U2 is?
Ah, dus we krijgen er nog 1?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is al geweest.
Je krijgt nu nog die zonder.
En het origineel van Metallica natuurlijk.
Alle Bobjes D al gehad toch? Nog wel die ene van het eiland met m'n fave sportliedjequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar waar blijft ome Bob dan
Jij hebt t zeker ook over Phoebe Brigers en Artic Monkeysquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het Mary J. Blidge was. Mijn leven is een leugen.
Close to the Edge?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Isorden het volgende:
We komen onderhand wel bij The Edge van deze pagina van de PDF.
Hurricane?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alle Bobjes D al gehad toch? Nog wel die ene van het eiland met m'n fave sportliedje(vorig jaar live in het café meegemaakt tussen 5 en 6)
Ze is wel blitz.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het Mary J. Blidge was. Mijn leven is een leugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |