quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
Jezelf associëren met de bende schurken in de OP is trouwens ook wel een beetje dom.
Kut, je bent me al voor, die wilde ik ook posten.quote:
Tot zover.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb een hoog IQ, op het verbale vlak hoogbegaafd, maar ik merk dat er binnen de maatschappij een stevige bewijsdrang heerst. Wanneer er een significant meningsverschil is, dan wordt de ander al snel neergezet als 'dom' of wordt zijn IQ in twijfel getrokken.
Wij niet, TS wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:09 schreef dop het volgende:
Dan je links rechts verhaal, ik heb wel een voorbeeld van een rechtse gekkie met een hoog IQ die er toch een behoorlijke puinhoop van heeft gemaakt, ergens tussen 1938-1945.
Kunnen we daar dan wat mee?
Ho ho, dit is een belediging voor mensen met mavo, dit kan niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ts wordt volledig met de grond gelijk gemaakt.
Ts heeft de taalkennis van een mavo-klant.
Ts is niet hoogbegaafd.
Ts is wellicht zwakbegaafd.
Het correcte meervoud is 'argumenta ad hominem'.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
ze kiezen ervoor om argumentum ad hominems en andere vormen van drogredenen in te zetten
Tja, zo kun je van iedereen de zwaait wel iets vergelijkbaars vinden. Het is maar net wat je wil zien...quote:Op woensdag 31 december 2025 05:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Wij niet, TS wel.
Kan in de OP die snorremans toevoegen aan het rijtje Trump, Poetin en hem de hemel in prijzen qua intelligentie (en wat-ie met die intelligentie gedaan heeft).
"En Musk dan?" zult u zeggen ...
Ach, Musk, tja![]()
[ afbeelding ]
Wannabee
Dan jou ?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij heeft het verder geschopt in het leven dan jou.
Niks mis met Mavo. Wel met mensen die in weinig intelligente taal jammeren dat ze buitengewoon intelligent zijn en en niet begrepen worden, en denken dat Trump hoogbegaafd is.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ts wordt volledig met de grond gelijk gemaakt.
Ts heeft de taalkennis van een mavo-klant.
Ts is niet hoogbegaafd.
Ts is wellicht zwakbegaafd.
Volgend jaar hebben we een vuurwerk verbod deze TS met zijn hoogbegaafdheid en daarmee samenhangende lange termijn blikken wilt gewoon hier nog een laatste keer knallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:26 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel weer leuk dat je dan op de laatste dag van het jaar nog zo'n goeie backfire meepakt.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan jij. De tekstuele begaafdheid laat te wensen over met alle respect.
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Het correcte meervoud is 'argumenta ad hominem'.
Goede manier van discussie voeren ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef Isdatzo het volgende:
En ook hier kiest TS ervoor om niet met argumenten te reageren maar met DOMME plaatjes.
Dat snap ik opzich wel. Tekst gaat ons de pet te boven. Dan kan je beter plaatjes kijken. Als kind begin je ook met een prentenboek en niet met À la recherche du temps perdu. Nee, dat is helemaal uitgedacht door Draak.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef Isdatzo het volgende:
En ook hier kiest TS ervoor om niet met argumenten te reageren maar met DOMME plaatjes.
Heeft hij voor alle dommerds onder ons al een topic geopend over de sneeuw des doods die ons te wachten staat?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
DraakOfLeven die ons tegen onze eigen domheid in bescherming neemt wat een held is het ook
Komt voor de vaccins! Of door Gaza.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft hij voor alle dommerds onder ons al een topic geopend over de sneeuw des doods die ons te wachten staat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |