Vast wel. EERDER en BETER dan het KNMI voorspeld heeft. Zoals ALTIJD.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft hij voor alle dommerds onder ons al een topic geopend over de sneeuw des doods die ons te wachten staat?
Spelfouten verbeteren valt niet onder discussiëren.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede manier van discussie voeren ook.
Er komt niet meer dan een paar centimeter sneeuw.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft hij voor alle dommerds onder ons al een topic geopend over de sneeuw des doods die ons te wachten staat?
Altijd leuk hoe linkse mensen een zwaaibeweging in verband brengen met de Hitlergroet.quote:Op woensdag 31 december 2025 05:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Wij niet, TS wel.
Kan in de OP die snorremans toevoegen aan het rijtje Trump, Poetin en hem de hemel in prijzen qua intelligentie (en wat-ie met die intelligentie gedaan heeft).
"En Musk dan?" zult u zeggen ...
Ach, Musk, tja![]()
[ afbeelding ]
Wannabee
Denkfouten*quote:
Een spelfout kan iedereen overkomen, maar 'argumentums ad hominem' in plaats van van 'argumenta ad hominem' als je claimt hoogbegaafd te zijn is van een heel andere orde.quote:
Ik ben een polyglot, heb nooit zoveel gefocust op spelling en grammatica van het Latijn overigens.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef recursief het volgende:
[..]
Een spelfout kan iedereen overkomen, maar 'argumentum ad hominems' in plaats van van 'argumenta ad hominem' als je claimt hoogbegaafd te zijn is van een heel andere orde.
Linkse rakker.quote:
En wat rechtse mensen doen is ook al zo leuk ahahahahaha jaaaquote:Op woensdag 31 december 2025 10:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe linkse mensen een zwaaibeweging in verband brengen met de Hitlergroet.
Dat heeft weinig te maken met links of rechts. Als iemand je corrigeert vanwege een foutief gebruikte drogreden is dat een denkfout, geen taalfout.quote:
Ik heb mij niet zoveel beziggehouden met Latijnse spelling/grammatica.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met links of rechts. Als iemand je corrigeert vanwege een foutief gebruikte drogreden is dat een denkfout, geen taalfout.
Nee, het lijkt me in jouw geval dan ook handig om gewoon te beginnen bij elementaire basiskennis. Latijn komt later welquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij niet zoveel beziggehouden met Latijnse spelling/grammatica.
Too close to call.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe linkse mensen een zwaaibeweging in verband brengen met de Hitlergroet.
Dan moet je er ook niet 'zie mij slim zijn' mee rondzwaaien en je beperkingen omarmen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij niet zoveel beziggehouden met Latijnse spelling/grammatica.
Welke talen naast wartaal spreek je nog meer vloeiend?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben een polyglot, heb nooit zoveel gefocust op spelling en grammatica van het Latijn overigens.
Ja nouja je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef Pajanus het volgende:
Veel erg slimme mensen zijn erg selectief slim en missen dan toch bijvoorbeeld het vermogen goed te communiceren.
Edgy mening weer. Andere te kakken zetten om jezelf beter te voelen. Mokertje delulu. Laat mij er buiten met je 'met zijn alle' Wat trouwens met zijn alleN moet zijn. Als je iemand te kakken wil zetten doe het dan goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat we met zijn alle wel mogen stellen dat Leonardo da Vinci, Nikola Tesla, Marie Curie, Goethe en Aristoteles verbleken bij TS. Sterker nog. We zouden zo tegen 2026 aan zomaar een overtreffende trap van de homo universalis kunnen hebben gevonden.
Mafkees. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits op een vloeiend niveau. Verder kan ik een beetje Japans.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Welke talen naast wartaal spreek je nog meer vloeiend?
Sehr wichtig. Mein deutsch ist nicht gut.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mafkees. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits op een vloeiend niveau. Verder kan ik een beetje Japans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |