Nani?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mafkees. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits op een vloeiend niveau. Verder kan ik een beetje Japans.
Wappie taalquote:Op woensdag 31 december 2025 12:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Welke talen naast wartaal spreek je nog meer vloeiend?
Dit dus - ik loop altijd met een grote boog om dit soort volk heen. Een "hoog IQ" maar een stuk leesbaar tekst opstellen met fatsoenlijke alinea's is er niet bij 🤣quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Gestopt met lezen bij: Ik heb een hoog IQ.
Ook jij een fijne jaarwisseling schaapje.quote:
Inderdaad, al die linkse trolletjes die graag demoniseren en andersdenkenden het zwijgen op willen leggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is wel te merken dat het kerstvakantie is nu. De trollen hebben het maar druk op fok nu.
Waarom open je topics, en reageer je vervolgens op iedereen die reacties plaatsen die verder geen enkele serieuze discussie vragen, nodig hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mafkees. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits op een vloeiend niveau. Verder kan ik een beetje Japans.
Het ligt vooral aan het gebrek aan reacties zonder persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:32 schreef dop het volgende:
[..]
Waarom open je topics, en reageer je vervolgens op iedereen die reacties plaatsen die verder geen enkele serieuze discussie vragen, nodig hebben.
Heb je wel interesse in je eigen topics en onderwerpen.
Of wil je vooral gehoord worden, en ben je helemaal niet geïnteresseerd in discussie?
Je bedoelt dat we vooral allemaal moeten erkennen dat je zogenaamd hoogbegaafd bent ondanks dat je daar nog nooit ook maar een fractie van hebt laten zien? Dat klinkt een beetje kritiekloos voor iemand die geen schaap isquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan het gebrek aan reacties zonder persoonlijke aanvallen.
Stoer, ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nou, zo succesvol.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Trump is een buitengewoon succesvol zakenman en politicus.
Altijd leuk hoe Fok!kers menen een ander snel een bepaalde politieke kleur te moeten toedichten op basis van slechts een enkele postquote:Op woensdag 31 december 2025 10:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe linkse mensen een zwaaibeweging in verband brengen met de Hitlergroet.
BS, dit is een geval museum/musea, datum/data, visum/visa, forum/fora, antibioticum/antibiotica.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben een polyglot, heb nooit zoveel gefocust op spelling en grammatica van het Latijn overigens.
Misschien oordeel je nu te hard over TS. TS beheerst het Nederlands immers alleen "op een vloeiend niveau".quote:Op woensdag 31 december 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
Overigens lijk je ook niet te focussen op de spelling en grammatica van het Nederlands, en dat voor iemand die claimt verbaal hoogbegaafd te zijn.
BS, hij is gewoon vele malen intelligenterder als ons.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens lijk je ook niet te focussen op de spelling en grammatica van het Nederlands, en dat voor iemand die claimt verbaal hoogbegaafd te zijn.
Dat laatste, zo blijkt. Want elke inhoudelijke reactie wordt genegeerd. Stel je voor: een inhoudelijke discussie ...Voor je het weet, moet je met een echt argument komen. En komt iemand anders met een argument daartegen. Dan moet je die argumenten weer tegen elkaar gaan afwegen. Wat een onzin. Als hoogbegaafde die op vloeiend niveau verbaal hoogbegaafd is ben je in een schriftelijke discussie bovendien in het nadeel.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:32 schreef dop het volgende:
Heb je wel interesse in je eigen topics en onderwerpen.
Of wil je vooral gehoord worden, en ben je helemaal niet geïnteresseerd in discussie?
Lichaamstaal is ook taalquote:Op woensdag 31 december 2025 08:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tja, zo kun je van iedereen de zwaait wel iets vergelijkbaars vinden. Het is maar net wat je wil zien...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS, dit is een geval museum/musea, datum/data, visum/visa, forum/fora, antibioticum/antibiotica.
Dit is zo basic, als je dan wel Latijn probeert te gebruiken en tegelijkertijd zulke fouten maakt kom je niet weg met "nooit zoveel gefocust op spelling en grammatica van het Latijn".
Omdat het relevant is voor de strekking van het topic.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:39 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom een topic beginnen met: ik heb een hoog IQ?
Is helemaal niet relevant. Het is een algemene strekking die nergens specifiek over jou gaat.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat het relevant is voor de strekking van het topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |