Geen problemen meequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ABBA toch wel net een minder jaar
Op basis waarvan was dat duidelijk?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De productie van Annemieke leest sowieso mee ja, dat was al eerder deze week duidelijk. Tim eveneens.
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op basis waarvan was dat duidelijk?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
De mix voor de oliebollen staat te rijzen. Nu appels schillen.
The BOYS ARE BACK IN town ook wel een echte banger ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond het vorige opkomstnummer van James Wade leuker
Baasjesquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De productie van Annemieke leest sowieso mee ja, dat was al eerder deze week duidelijk. Tim eveneens.
Weet effe niet meer hoe dat zat, maar sowieso iets wat hier geplaatst werd dat ook gedeeld werdquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op basis waarvan was dat duidelijk?
Woodhouse - Ratajski kun je missenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The BOYS ARE BACK IN town ook wel een echte banger ja.
Vind ze allebei erg leuk.
Thanks voor de reminder om ViaPlee zo weer aan te slingeren
Dat is toch al jaren zo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Douwe Bob sowieso, want die houdt van Fokkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Momo het volgende:
Wie weet wat voor een BN-ers misschien zelf een fok account hebben
Ik verwacht Gideon van Meijeren wel in NWS.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Momo het volgende:
Ik verdenk minstens 50 accounts ervan Gideon van Meijeren te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Gideon van Meijeren wel in NWS.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verdenk minstens 50 accounts ervan Gideon van Meijeren te zijn
Stiekem ben ik een BN-erquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Momo het volgende:
Maikel Boon en Patrick Crijns om hun AI-propaganda ook in het warme FOK! bad te verspreidenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Momo het volgende:
sorry was te druk, proberen even een airbnb in de buurt te regelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:05 schreef Gretzl het volgende:
@:evenstar kom er maar in met de picca's![]()
![]()
![]()
Ja, die associatie heb ik ook altijd.quote:
Och jeetje, moeten jullie het huis uit?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
sorry was te druk, proberen even een airbnb in de buurt te regelen
Daar had publieksfave Plaisier moeten staan. Gelukkig krijgen we Angels nog wel in de Top, wat een plaaaaaaatquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Woodhouse - Ratajski kun je missen
Slechtr timingquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
sorry was te druk, proberen even een airbnb in de buurt te regelen
Hier gemutequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Nu helaas dit nummer even uitzitten. Of uitzetten.
Als ie had kunnen rappen als Fresku was dit wellicht best leuk geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kom maar haten allemaal, ik vind dit een mooi nummer
Zou mij echt niks verbazen, ook niet betaalde users uit ene bepaalde lobby.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Gideon van Meijeren wel in NWS.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan genieten wij wel gewoonquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Diggy Dex ook nog live gezien dit jaar. Bij Victorie Alkmaar was ik in de kleine zaal, en daar kun je gewoon naar de grote zaal lopen. Dus even een nummertje meegepakt tussen wat bands door.
Deze is prachtigquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Deze van Diggy vind ik nog wel prima.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind dit ook een van de mooiste nummers van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat Emma graag achter in 2025. Samen met Maarten van Rossemquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:dagoduck
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geert lacht hier om met The Nationalquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
Met minimaal 32 keer is dit het nummer dat ik op 1 na het vaakst live heb gehoord
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET![]()
VAN GOUD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:dagoduck
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |