Deze van Diggy vind ik nog wel prima.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kom maar haten allemaal, ik vind dit een mooi nummer
Ik vind dit ook een van de mooiste nummers van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kom maar haten allemaal, ik vind dit een mooi nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat Emma graag achter in 2025. Samen met Maarten van Rossemquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:dagoduck
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geert lacht hier om met The Nationalquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
Met minimaal 32 keer is dit het nummer dat ik op 1 na het vaakst live heb gehoord
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET![]()
VAN GOUD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:dagoduck
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |