dat werkt wel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben van mening dat de 6-7 meme door boomers gekaapt moet worden om het stom te maken.
Mwah, heeft een paar keer in de nacht gezeten, maar zeker niet of nauwelijks overdag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef mitt het volgende:
Dit was een plaat die typisch normaal op 31 december was, of niet?
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef mitt het volgende:
Dit was een plaat die typisch normaal op 31 december was, of niet?
Oh, dat wist ik niet, sorryquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kutlied niet. Maar dat is ook weer een van de platen van de uitvaart van mijn vader. Maar emotioneel doet het mij gek genoeg niks. Andere platen over overleden vaders dan weer wel (Nothing More en Black Stone Cherry hebben er beiden een).
Tony Levin kennerquote:
Hey ho, let’s go. Je kunt het!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie mij motiveren om een half uur naar de fietsenmaker te lopen en mijn fiets op te halen?
quote:
Heb het idee dat Peter Gabriel - helaas - langzaam maar zeker ook wel uit het collectief geheugen verdwijnt. Die is bij de jongere generaties toch nauwelijks bekendquote:
363 - Diggy Dex ft. JW Roy - Treur Niet (ode aan het leven)quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie mij motiveren om een half uur naar de fietsenmaker te lopen en mijn fiets op te halen?
Daar zijn Erik van Dijk en Martin Hersman al flink mee bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben van mening dat de 6-7 meme door boomers gekaapt moet worden om het stom te maken.
Dan komt er wel weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
BLACK STONE CHERRYquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kutlied niet. Maar dat is ook weer een van de platen van de uitvaart van mijn vader. Maar emotioneel doet het mij gek genoeg niks. Andere platen over overleden vaders dan weer wel (Nothing More en Black Stone Cherry hebben er beiden een).
Ja, hopelijk is dat wel enigszins komisch.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan komt er wel weer wat nieuws.
Hij kan zn dab nog inzettenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Heb het idee dat Peter Gabriel - helaas - langzaam maar zeker ook wel uit het collectief geheugen verdwijnt. Die is bij de jongere generaties toch nauwelijks bekend
Das toch ook 31 decemberquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, heeft een paar keer in de nacht gezeten, maar zeker niet of nauwelijks overdag.
Ja. Al heeft die nog wel wat nummers die in een serie of reclame op kunnen duiken. Of zelfs op tik tokquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Heb het idee dat Peter Gabriel - helaas - langzaam maar zeker ook wel uit het collectief geheugen verdwijnt. Die is bij de jongere generaties toch nauwelijks bekend
Zelfs de dab was ruim leuker dan 6-7, moet je nagaan.quote:
Ah ik zie een kennerquote:
Gvd skibadidie toilet. Gek ervan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap 6-7 niet eens of skibadidoe toilet. Maarik ben dan ook al oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |