SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2025 11:54:33 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja die oude 60s platen klinken echt wel vrij gedateerd, daar knappen toch veel mensen op af helaas.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel jaren 60-muziek dreigt, qua aller tijden-lijsten, op de langere termijn in hetzelfde zwarte gat te verdwijnen waar jaren 50-muziek inmiddels al in zit.
Behalve in de Evergreen-lijst dan, vooralsnog, maar daar zal het op langere termijn ook minder worden.
Ik ken dit nummer dankzij @Evenstar!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ken dit nummer dankzij een misheard lyrics video die ik rond 2010 nogal vaak keek op Youtube
Hij wil de rest van de dag niet ivm vuurwerk.quote:
je bedoelt Foo Fighters?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Pearl Jam zwaar overschat
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef Gretzl het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat die andere PJ ook eens de T2K zou mogen enteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is kansloos toch, behalve misschien het duet met Yorke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
dat is wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is kansloos toch, behalve misschien het duet met Yorke.
Ooit heeel lang geleden in Arnhem live gezien, blijft geweldigquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeld
Geen geknal onderweg dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeld
Ik merk steeds een soort overgang die bij pakweg 1977 ligt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die oude 60s platen klinken echt wel vrij gedateerd, daar knappen toch veel mensen op af helaas.
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag, @Puzzie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ooit heeel lang geleden in Arnhem live gezien, blijft geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |