Als ik Frenk van der Linden hoor, luister ik niet, geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk en luister altijd amper, maar die Wilde Ganzen reclame gaat helemaal niet over dierenwelzijn, of wel?
fijn dat iemand geniet van mijn leedquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik geniet altijd hard van jullie deze dagen hier
Nee maar mijn vriendin wel. En er was al een andere vrouw bij die 112 had gebeld. Ik had dekens uit de auto gepakt en de weg afgezet met de auto. We hebben gewacht tot de ambu omdat we haar niet durfden te verplaatsen. Haar man gebeld, de gemeente gevraagd of ze mss waren vergeten te strooien. Dat soort dingen. Politie was er wel vrij snel met nog een thermodekenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
U bent een goed mens.
Heb je EHBO?
Die met dat Squid Game poppetje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk en luister altijd amper, maar die Wilde Ganzen reclame gaat helemaal niet over dierenwelzijn, of wel?
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die ene gozer is een crimineel en de ander al dood volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik krijg nu wel gelijk de 'keiglad' filmpje in mijn kopquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriendin wel. En er was al een andere vrouw bij die 112 had gebeld. Ik had dekens uit de auto gepakt en de weg afgezet met de auto. We hebben gewacht tot de ambu omdat we haar niet durfden te verplaatsen. Haar man gebeld, de gemeente gevraagd of ze mss waren vergeten te strooien. Dat soort dingen. Politie was er wel vrij snel met nog een thermodeken
dan heb je toch netjes je best gedaan, ook fijn dat je er was voor haar. meer kan je ook niet doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriendin wel. En er was al een andere vrouw bij die 112 had gebeld. Ik had dekens uit de auto gepakt en de weg afgezet met de auto. We hebben gewacht tot de ambu omdat we haar niet durfden te verplaatsen. Haar man gebeld, de gemeente gevraagd of ze mss waren vergeten te strooien. Dat soort dingen. Politie was er wel vrij snel met nog een thermodeken
reeds behandeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel gelijk de 'keiglad' filmpje in mijn kop![]()
Hier en de Evergreen jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja toch? Wanneer hoor je dit nou anders?
Het lijkt niet glad,maar het heeft wel gevroren zo te zien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
[..]
hier valt het mee, ook op de fiets maar niet glad, wel gestrooid. Maar ja dat kan natuurlijk overal anders zijn, zeker plaatselijk
ik zit mijn eigen ontbijt te maken, aangezien Diaan in staking is, dus geen tijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php#huidiguur
Ja het heeft gisterenavond nog even flink gemiezerd en daarna is de bewolking weggegaan en is het gaan vriezen, goed recept voor gladde wegenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lijkt niet glad,maar het heeft wel gevroren zo te zien.
Ik twijfel nog of we met de auto of met de fiets naar de stad gaan.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit mijn eigen ontbijt te maken, aangezien Diaan in staking is, dus geen tijd
Ik zou 'm smeren, maar kennelijk doe je dat al nuquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:06 schreef peaceman het volgende:
waar ben je dan voor getrouwd vraag je je af...
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou 'm smeren, maar kennelijk doe je dat al nu
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou 'm smeren, maar kennelijk doe je dat al nu
Zeker, hmmm. Ik denk dat we met de auto gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het heeft gisterenavond nog even flink gemiezerd en daarna is de bewolking weggegaan en is het gaan vriezen, goed recept voor gladde wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |