iets teveel naar mijn mening.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar doet ze al heel erg haar best voor
Gezien de positie waar die gedraaid is was ie er dit jaar al uitquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef PippenScottie het volgende:
Over Top 2000 klassiekers gesproken.
Als we niet heel erg ons best doen verdwijnt Eloise volgend jaar uit de lijst.
zeg je nou tot later tegen ons of tegen je collegas.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:54 schreef EDMAN- het volgende:
ja ik kan me echt niet concentreren tijdens de laatste 3 werkuurtjes en Fok tegelijk
tot later
je prefereert je werk boven ons?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:54 schreef EDMAN- het volgende:
ja ik kan me echt niet concentreren tijdens de laatste 3 werkuurtjes en Fok tegelijk
tot later
nou nee, maar het 'moet' nu eenmaalquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
je prefereert je werk boven ons?![]()
Net als Rainbow. Heeft die wel echt in de Top 2000 gestaan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien de positie waar die gedraaid is was ie er dit jaar al uit
Ja toch? Wanneer hoor je dit nou anders?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat dit soort pareltjes in ieder geval nog wel ergens in de lijst staan.
hoop dat je dan een rustig werkdagje hebtquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had wel een klein katertje vanochtend. Maar na drie koffies gaat het wel
oh. nou ja wel goed bezig zeg en fijn dat je kon assisterenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:57 schreef alpeko het volgende:
Flink wat nummers moeten missen net ivm assistentie bij een ongeval. Vrouw onderuit op de fiets. Arm mens. Zag er toch wel uit alsof haar been gebroken was. Duurde lang voordat de ambu er was.
Ja. Komt goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:57 schreef alopio het volgende:
[..]
hoop dat je dan een rustig werkdagje hebt
even je collegas aan het werk zetten
Ow oeps. Succes dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nou nee, maar het 'moet' nu eenmaal
ik was zo stom iets te beloven
ik vind dat een prima instelling jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja. Komt goed.
Ik heb er respect voor dat ze er zijn, maar we moeten niet overdrijven
U bent een goed mens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:57 schreef alpeko het volgende:
Flink wat nummers moeten missen net ivm assistentie bij een ongeval. Vrouw onderuit op de fiets. Arm mens. Zag er toch wel uit alsof haar been gebroken was. Duurde lang voordat de ambu er was. En in de tussentijd gleden er nog 3 onderuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |