quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
@:TheVulture is de enige hier die ook in het allereerste topic waarin ik ooit heb gepost heeft gepost.
Ik ga naar een feestje met mensen waar ik niet veel aan vind, maar lig waarschijnlijk wel rond 2 uur in bed, dus dat komt goed. Jij?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat doen jullie met oud en nieuw?
We gaan naar vrienden. De Pippies en hun kinderen zijn closequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Thuis op de bank. Voor het tweede jaar op rij en dat is vorig jaar zo goed bevallen dat ik er nu weer zin in hebEn jij?
en dan dronken thuis komen zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eerst bij mijn moeder eten (jaarlijks traditie) en daarna naar een feestje toe. Niet veel bijzonders
AF GODENquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er een paar: Snow Patrol; Muse; Foo Fighters en Arcade Fire
Excel en ik zijn echt aartsvijandenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als Fok 2000 commissielid beaam ik dit
Hoogstwaarschijnlijk FOK!ken tot in de avond, dan oudejaarsconference kijken, dan 0 uur even rondje door de buurt en dan mogelijk nog de stad in.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou van Uppsalaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weten wij nog niet
Komen eigenlijk vrienden langs, maar die gaan morgen nog in Uppsala blijven ivm met de zooi hier. Als het morgen gefixed is komen zijn de 31ste hier, als het nog steeds een bende is gaan wij naar Uppsala en dan zien wij het wel
De Pippies hebben kinderen? Zijn ze niet wat jong daarvoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We gaan naar vrienden. De Pippies en hun kinderen zijn close
Vuurwerk is voor proletenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:49 schreef Strani het volgende:
Gaat iemand hier nog vuurwerk afsteken of geloven jullie het allemaal wel?
Ik heb prikkelbare darmsyndroom , dus dat is een plausibele mogelijkheidquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
de kaper dacht vast dat je zat te schijten
ik kom niet naar jou om vuurwerk af te steken neequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:49 schreef Strani het volgende:
Ik kijk mee met de idiote buurmenschen die voor ruim 1000 euro vuurwerk hebben gekocht.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:49 schreef Strani het volgende:
Weer met dezelfde vrienden als afgelopen jaren afgesproken in m'n oude hometown Wageningen, waar ik gestudeerd heb. Een deel van m'n ene vriendengroep.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Nou dat vind ik oprecht jammer en ook wel een beetje stom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom niet naar jou om vuurwerk af te steken nee
Jawel. Maar zo is deze generatie. I don’t judge. Opa zijn is ook leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De Pippies hebben kinderen? Zijn ze niet wat jong daarvoor
ingelijksquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vind ik oprecht jammer en ook wel een beetje stom.
Ik bezoek gezellig @DecoAorestequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Hier net zoals onze goede Spaanse vriend thuis. Dacht er al eerder aan om weer thuis te blijven en heb ook wat last van mijn rug, dus dan maar thuisquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Thuis op de bank. Voor het tweede jaar op rij en dat is vorig jaar zo goed bevallen dat ik er nu weer zin in hebEn jij?
Bij deze gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jawel. Maar zo is deze generatie. I don’t judge. Opa zijn is ook leuk
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:51 schreef hihohaswessam het volgende:
hebben we zin om Jeroen z'n auto plat te WALSEN
Ik 'geniet' er wel van maar heb het nog nooit afgestoken (op een rotje of (meerder pakjes) sterretjes (tegelijk) in mijn jeugd na).quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:49 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |