Oh jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die ziek is dan is een DAB nooit ver weg
nu de vermoorde onschuld spelenquote:
of bij de FEBOquote:
Hij is vrij laat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:45 schreef hihohaswessam het volgende:
zei jeroen niet dat de wals dit uur zou zijn
over Doe Maarquote:
De wals:quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:45 schreef hihohaswessam het volgende:
zei jeroen niet dat de wals dit uur zou zijn
Die is er alleen in de disco waar we niet zijn, dus dat scheelt.quote:
Hij klinkt idd als een man met het geestelijk vermogen van een kind van 3quote:
Op tijd een nieuw topic openen is nooit mijn sterkste eigenschap geweest. De laatste keer dat ik het wel doorhad, werd het instant gekaaptquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat we je kwijt waren?
vind je het gek?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op tijd een nieuw topic openen is nooit mijn sterkste eigenschap geweest. De laatste keer dat ik het wel doorhad, werd het instant gekaapt
Slaap well Mexiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vind een paar nummers van ze erg goed, maar de meeste nummers zal ik zelf nooit opzetten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Riskant het hier te zeggen, ik weet het, maar ik heb niet veel met Pink Floyd.
ja als iemand het door heeft kapen we, das normaal. als iemand te laat is zijn we allemaal 5minuten aan het wachtenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op tijd een nieuw topic openen is nooit mijn sterkste eigenschap geweest. De laatste keer dat ik het wel doorhad, werd het instant gekaapt
Ben je millennial?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Voor mijn leeftijd ben ik verrassend genoeg extreem digibeet
naar vriendenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat doen jullie met oud en nieuw?
FOK!kenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Is dat wie ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef spapaars het volgende:
Weten we nu ook wie de publieksopwarmen is.
[ afbeelding ]
daarom kapen we dus ook bij jequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als Fok 2000 commissielid beaam ik ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het spijt me okequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als iemand het door heeft kapen we, das normaal. als iemand te laat is zijn we allemaal 5minuten aan het wachten
Thuis op de bank. Voor het tweede jaar op rij en dat is vorig jaar zo goed bevallen dat ik er nu weer zin in hebquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Thuis zitten, Top 2000 luisteren en hier postenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
de kaper dacht vast dat je zat te schijtenquote:
Weten wij nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb er een paar: Snow Patrol; Muse; Foo Fighters en Arcade Firequote:
Die heb ik vorig jaar ontmoet volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef spapaars het volgende:
Arvin Mulder.
[ afbeelding ]
Dat kan, dat mag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Riskant het hier te zeggen, ik weet het, maar ik heb niet veel met Pink Floyd.
ga maar in de hoek staanquote:
Blijf bij mijn ouders, er komt ook een hoop familie langs + familievrienden, altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Infantiliteit heeft een gezichtquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef spapaars het volgende:
Arvin Mulder.
[ afbeelding ]
Eerst bij mijn moeder eten (jaarlijks traditie) en daarna naar een feestje toe. Niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |