Dat was fijn! Ik wilde op tijd naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:39 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nee. Gister was ie om de een of andere reden heel vroeg.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk niet over mij
quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef camilero het volgende:
[..]
Foxes>Franz Ferdinand>Fear Factory>Foo Fighters>Fun Fun
'je lijkt opeens geen kind meer, maar minstens zeventien' aldus Ernst Jansz van een jaar of dertig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef Strani het volgende:
Mínstens 17 hè. Of toch zeker bijna.
Stelletje viezerikken
Midge Ure (Ultravox) in Tivoli Vredenburg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
Nou vind ik sommige liedjes van hen wel echt leuk. Zoals Dansen met Alice.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe Maar heeft dat wel vaak in hun teksten. Favoriete artiest ook van Marco B.
Thanks, maar er is geen cure voor mijn ziektequote:
Ach, helemaal de weg kwijt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef peaceman het volgende:
@:ok01 nog steeds in het vorige topic?
hypocrisie op en topquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'je lijkt opeens geen kind meer, maar minstens zeventien' aldus Ernst Jansz van een jaar of dertig.
Dat was de mores in die bandquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'je lijkt opeens geen kind meer, maar minstens zeventien' aldus Ernst Jansz van een jaar of dertig.
Nou ben ik er achteraf bang voor dat Alice 14 jaar was of zoquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vind ik sommige liedjes van hen wel echt leuk. Zoals Dansen met Alice.
Een enkeling is wel leuk, een aantal wel ok, en veel ook niet. Is niet zo erg als ze niet zo ontzettend overgewaardeerd zouden worden. Maar ja wat doe je eraan he.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vind ik sommige liedjes van hen wel echt leuk. Zoals Dansen met Alice.
Ik moest naar de wcquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef peaceman het volgende:
@:ok01 nog steeds in het vorige topic?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Thanks, maar er is geen cure voor mijn ziekte
Oeh ziek!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Midge Ure (Ultravox) in Tivoli Vredenburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |