je loopt bijna een uur achterquote:
Ik zet hem net voor het eerst aan. Door gezondsheidsproblemen heb ik nog geen tijd gehad om rustig te luisteren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
begin ermee... je hebt nog bijna twee dagen
En Helene Fischer.quote:
Sowieso loopt ie de hele avond al een compleet nummer achter ofzoquote:
oei spijtig. beterschapquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zet hem net voor het eerst aan. Door gezondsheidsproblemen heb ik nog geen tijd gehad op rustig te luisteren.
maar waarschijnlijk niet over mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben het wel regelmatig over FF gehad.
die kijkt nog steeds waarom niemand er na komt posten. als het DTS was dan kwamen de punten binnen rollenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef peaceman het volgende:
@:ok01 nog steeds in het vorige topic?
Doe Maar heeft dat wel vaak in hun teksten. Favoriete artiest ook van Marco B.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef Strani het volgende:
Mínstens 17 hè. Of toch zeker bijna.
Stelletje viezerikken
@Redefine ga jij haar eens naar dit topic halen als een gentlemanquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef peaceman het volgende:
@:ok01 nog steeds in het vorige topic?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef Strani het volgende:
Mínstens 17 hè. Of toch zeker bijna.
Stelletje viezerikken
ja en bij abba nog 10 kontjes extraquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso loopt ie de hele avond al een compleet nummer achter ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |