Ja, vorige week ookquote:
Ik weet niet of ik daar trots op moet zijnquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Dan ben jij de Luke Littler van de supermarktpilsjes
Tenminste nog één Belgische partij die succes boekt dit WKquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef leolinedance het volgende: [..] Affligem doet goede zaken vanavond.
Heb dus geen 230V kabelquote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon van huis naar je parkeerplaats. 230V duurt alleen wat langer
Fles gegeven?quote:
Op Grolsch na kan ik de verschillen echt niet proeven maat. Zelfs niet tussen de goede en slechte pilsjes. Naar mijn mening bepalen bewaaromstandigheden de smaak meer dan hun zogenaamde ambachtelijke brouwprocesquote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar trots op moet zijn
Lekker of niet lekker?quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Doevelaer het volgende:
Chocolade met limoen is echt een bizarre combinatie
HJ is HJ niet meerquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Grolsch na kan ik de verschillen echt niet proeven maat. Zelfs niet tussen de goede en slechte pilsjes. Naar mijn mening bepalen bewaaromstandigheden de smaak meer dan hun zogenaamde ambachtelijke brouwproces
Gluhwein. Lekker man. Twee glaasjes, dan is het mooi geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dat moet zo nog. Ik was even gluhwein (gatverdamme) drinken
2 glaasjes of 2 flessen. Geen tusseninquote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gluhwein. Lekker man. Twee glaasjes, dan is het mooi geweest.
Zelfs analyses van Mario Been zijn beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, euh, apart. Het smaakt naar chocola met, je raadt het niet, limoen
Oh nouja. We deden met de mannen wel eens van die bierproefavondjes met pils, maar ik haalde ze er echt uitquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Grolsch na kan ik de verschillen echt niet proeven maat. Zelfs niet tussen de goede en slechte pilsjes. Naar mijn mening bepalen bewaaromstandigheden de smaak meer dan hun zogenaamde ambachtelijke brouwproces
Dat is echt goor ja, strohrum beter, 80%.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dat moet zo nog. Ik was even gluhwein (gatverdamme) drinken
Gluhwein mag het predikaat wijn niet dragen imoquote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gluhwein. Lekker man. Twee glaasjes, dan is het mooi geweest.
Daar zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gluhwein mag het predikaat wijn niet dragen imo
Chocolade met limoen is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Doevelaer het volgende:
Chocolade met limoen is echt een bizarre combinatie
Er ligt hier nog een fles op het wijnrek van 15 jaar oud ofzo. Zelfs mijn ouders die het wel lekker vinden hebben er geen zin in.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gluhwein mag het predikaat wijn niet dragen imo
Oké. Ken je die Pim's koekjes van vroeger met sinaasappel en chocola? Die waren echt niet te beffen. Dit smaakt net zo, maar dan met een zure bijsmaak. Gek genoeg is het lekkerder dan die muffe Pim's meuk want het heeft nu wel iets fris. Ik geef het drie Quilindschy's.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs analyses van Mario Been zijn beter.
Best een oud wijnrek.quote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Er ligt hier nog een fles op het wijnrek van 15 jaar oud ofzo
flikker die maar weg. zelfs de beste gluhwein houd het max 2 jaar vol vanwege al die rommel erin.quote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een fles op het wijnrek van 15 jaar oud ofzo. Zelfs mijn ouders die het wel lekker vinden hebben er geen zin in.
Dank. Hier kunnen we wat meequote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oké. Ken je die Pim's koekjes van vroeger met sinaasappel en chocola? Die waren echt niet te beffen. Dit smaakt net zo, maar dan met een zure bijsmaak. Gek genoeg is het lekkerder dan die muffe Pim's meuk want het heeft nu wel iets fris. Ik geef het drie Quilindschy's.
Tweedehands op Marktplaats, mooi ding, ¤40 i.p.v. ¤140 nieuw.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs analyses van Mario Been zijn beter.
Hoe wist je dan dat die 15 jaar oud is?quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tweedehands op Marktplaats, mooi ding, ¤40 i.p.v. ¤140 nieuw.
Ja, dat zei ik ook al. En dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
flikker die maar weg. zelfs de beste gluhwein houd het max 2 jaar vol vanwege al die rommel erin.
Leuk hopelijk bezorgt ze je een knallend oud en nieuwquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Chocolade met limoen is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
Gelukkig nu met een leuke vrouw aan het daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |