Ja, vorige week ookquote:
Ik weet niet of ik daar trots op moet zijnquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Dan ben jij de Luke Littler van de supermarktpilsjes
Tenminste nog één Belgische partij die succes boekt dit WKquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef leolinedance het volgende: [..] Affligem doet goede zaken vanavond.
Heb dus geen 230V kabelquote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon van huis naar je parkeerplaats. 230V duurt alleen wat langer
Fles gegeven?quote:
Op Grolsch na kan ik de verschillen echt niet proeven maat. Zelfs niet tussen de goede en slechte pilsjes. Naar mijn mening bepalen bewaaromstandigheden de smaak meer dan hun zogenaamde ambachtelijke brouwprocesquote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar trots op moet zijn
Lekker of niet lekker?quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Doevelaer het volgende:
Chocolade met limoen is echt een bizarre combinatie
HJ is HJ niet meerquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Grolsch na kan ik de verschillen echt niet proeven maat. Zelfs niet tussen de goede en slechte pilsjes. Naar mijn mening bepalen bewaaromstandigheden de smaak meer dan hun zogenaamde ambachtelijke brouwproces
Gluhwein. Lekker man. Twee glaasjes, dan is het mooi geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dat moet zo nog. Ik was even gluhwein (gatverdamme) drinken
2 glaasjes of 2 flessen. Geen tusseninquote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gluhwein. Lekker man. Twee glaasjes, dan is het mooi geweest.
Zelfs analyses van Mario Been zijn beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, euh, apart. Het smaakt naar chocola met, je raadt het niet, limoen
Oh nouja. We deden met de mannen wel eens van die bierproefavondjes met pils, maar ik haalde ze er echt uitquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Grolsch na kan ik de verschillen echt niet proeven maat. Zelfs niet tussen de goede en slechte pilsjes. Naar mijn mening bepalen bewaaromstandigheden de smaak meer dan hun zogenaamde ambachtelijke brouwproces
Dat is echt goor ja, strohrum beter, 80%.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dat moet zo nog. Ik was even gluhwein (gatverdamme) drinken
Gluhwein mag het predikaat wijn niet dragen imoquote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gluhwein. Lekker man. Twee glaasjes, dan is het mooi geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |