Kerstliedje.quote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eén van de vele totaal overbodige Muse-noteringen.
Die kon ik meteen mooi van mijn bucketlist afstrepen!quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
Royal Blood voor Muse was ook wel genot.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eén van de vele totaal overbodige Muse-noteringen.
Dat had ik gemist, goed dat ik het alsnog las.quote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dat zei je vandeweek al inderdaad.
Als je dan je broekje uitdoet is dat wel bijzonder jaquote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders, dus wel zo netjes
Same, langzaam maar zeker ook op weg om - geheel terecht - de hoogste Muse te wordenquote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef Isorden het volgende:
Toch stem ik wat Muse betreft standaard op Knights of Tante Cydonia
Unravelling?quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Een van de recentste platen van Muse vind ik wel prima overigens, weet alleen niet hoe die heet
Voed ze op. Samen broekjes uit is gewoon quality timequote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders, dus wel zo netjes
Vroeger deed je niet anders. Ze ruimden ook die vieze sokken op enz. Schaamte is niet nodigquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je dan je broekje uitdoet is dat wel bijzonder ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |