Kerstliedje.quote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eén van de vele totaal overbodige Muse-noteringen.
Die kon ik meteen mooi van mijn bucketlist afstrepen!quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
Royal Blood voor Muse was ook wel genot.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat had ik gemist, goed dat ik het alsnog las.quote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dat zei je vandeweek al inderdaad.
Als je dan je broekje uitdoet is dat wel bijzonder jaquote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders, dus wel zo netjes
Same, langzaam maar zeker ook op weg om - geheel terecht - de hoogste Muse te wordenquote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef Isorden het volgende:
Toch stem ik wat Muse betreft standaard op Knights of Tante Cydonia
Unravelling?quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Een van de recentste platen van Muse vind ik wel prima overigens, weet alleen niet hoe die heet
Voed ze op. Samen broekjes uit is gewoon quality timequote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vroeger deed je niet anders. Ze ruimden ook die vieze sokken op enz. Schaamte is niet nodigquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je dan je broekje uitdoet is dat wel bijzonder ja
Hoe krijg je dat van de grond met je 1.58?quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben weer al mijn meubilair kwijt
Ik ben ook bij mijn ouders, loop ook wel eens naakt door het huis hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bij!quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb Muse in 2019 gezien in de Goffert, was echt heel tof
Was ik ook. Ook gezien in Ziggo Dome, Pinkpop, Lowlands, Rock Werchter, ArenA.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als Muse fan ben ik het met je eensquote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik op New Born, maar jaquote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef Isorden het volgende:
Toch stem ik wat Muse betreft standaard op Knights of Tante Cydonia
het loopt de deur uit?quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoi Marco.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voed ze op. Samen broekjes uit is gewoon quality time
Ik ben gaan crashen in de ikea hiervoor 63 Billies naar de klote nuquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef houdjemond het volgende:
Werd er teveel gereld?quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar Malieveld stonden we toen 2 uur in de file dus Royal Blood hebben we alleen van buiten de hekken gehoord
Je moet gewoon niet uit huis gaan. Dan gaat het fout.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vroeger deed je niet anders. Ze ruimden ook die vieze sokken op enz. Schaamte is niet nodig
Dwars door het raam, ik twijfel nu welke kat eerst.quote:
Royal Blood moest ik toen ook nog steeds zien, dus voor mij was dat ook afstrepen ja. One OK Rock vond ik eigenlijk ook wel leuk. Maar The Warning was inderdaad nog mooier geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die kon ik meteen mooi van mijn bucketlist afstrepen!
In hindsight jammer dat die Japanse band het eerste voorprogramma was en niet The Warning, die laatste zijn intussen op mijn lijstje erbij gekomen
De mores van het gezin jaquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voed ze op. Samen broekjes uit is gewoon quality time
Staat op m'n to-see list.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als ze het zelf maar even opruimt.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
289. (+1855) Celine Dion - It’s All Coming Back to Me Now
Bij de Tijdloze knalt Celine Dion ff naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |