Ik was er ook, jawel!quote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Isorden het volgende:
Wist niet dat er destijds zo veel Fok!kers op het malieveld waren bij Muse
Ik kon hem al niet vinden. Ik moet je toch een tikkie hebben gestuurd vorig jaarquote:Op maandag 29 december 2025 22:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Bosbeetle de enige is op Fok die mijn nummer misschien nog heeft
En dan KoRn er nog voor. Bohhhhhhquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in je kutjaar nog wel voor een paar leuke momenten heb kunnen zorgen
Dit concert was voor mij ook een hoogtepuntje
Welkom!quote:Op maandag 29 december 2025 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Vrouw klaagt over DJ die kwakkel niet kan houden. Ze past hier prima tussen.
We Are Fucking Fucked was trouwens geweldig livequote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Isorden het volgende:
Wist niet dat er destijds zo veel Fok!kers op het malieveld waren bij Muse
Geen actieve herinnering aan, meen dat Muis vorige meet de financiele kant heeft afgehandeldquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kon hem al niet vinden. Ik moet je toch een tikkie hebben gestuurd vorig jaar
Vond de hele avond wel een feest tbhquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We Are Fucking Fucked was trouwens geweldig live![]()
![]()
je bent er netquote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moah Gertje ik heb er stilaan genoeg van
Jaaaa, dat sowieso, eigenlijk altijd wel bij die gastenquote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vond de hele avond wel een feest tbh
Ga maar denken over nieuwe ondertitel dan. Wel creatief en de cover van disturbed is optioneel.quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moah Gertje ik heb er stilaan genoeg van
Oh sorry, ik wil deze week nog wel eens wat dingen herhalen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dat zei je vandeweek al inderdaad.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jaaaa, dat sowieso, eigenlijk altijd wel bij die gasten
Mij nie Bellamy.quote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef Isorden het volgende:
Als je de zanger van Muse belt neemt ie op Matt Belamy.
Geen last van.quote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wil deze week nog wel eens wat dingen herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |