Was het maar waar. Nog steeds niet alles af. Nieuwe website en zo. En filmpjes monteren. En een nieuwe nieuwsbrief in opmaak van de website finetunen.quote:
Waarschijnlijk iemand te water/vermist.quote:
Moet jij morgen ook nog werken? En woensdag?quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Woensdag is onze vaste kantoordag.
Ik heb de juniors uit ons team min of meer verboden om naar kantoor te komen woensdag. Ze moeten werk niet te serieus nemen
Ik vind Sita ook nog steeds onironisch goed @DecoAoreste! Veel naar geluisterd vroeger, wel een van m'n eerste fave zangeressen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Happy wel lollig en daarna.. ja, nouja.
precies. Anders gaan we hier zeggen. Ze is wel veranderd, ze is dezelfde niet..quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wil jullie natuurlijk niet teleurstellen
I wishquote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was ie weer uit z'n broek gescheurd?
Moet, moetquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Moet jij morgen ook nog werken? En woensdag?
ze wordt oud en saaiquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. Anders gaan we hier zeggen. Ze is wel veranderd, ze is dezelfde niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh pas later deze
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Reeds...quote:
quote:
quote:
Leuk jongens!quote:
Ik draag je ondertitel nogsteeds bedenk ik me nu.quote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey fokkies. Ik ben weer terug :w
Pubquiz right?quote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey fokkies. Ik ben weer terug :w
En Loïs dan?quote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik nooit meer een CD van Penny Lane.
Die komt aankomende nachtquote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Andere kant van single wel genottelijker
Ik zag het. Als je iets nieuws wilt moet je t me na n paar biertjes nog maar es vragenquote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik draag je ondertitel nogsteeds bedenk ik me nu.
Bespreekspraak.quote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, al besproken dat het besproken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |