Ik vind Sita trouwens onironisch heel goed, maar daar zal ik ook wel weer de enige in zijn. Heel misschien @Gretzl nogquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel is trouwens van Sita.
Ik voorspel dat dit niet gaat lukkenquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zal mijn best doen om niet al te gure vragen te stellen
je hebt al gevraagd wie we willen neukenquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dagje fok dan tochquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij mij is het uitgestorven morgen. Ben een van de weinigen die werkt. Borrel was al in de week voor kerst.
Tja horeca work never stopsquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij mij is het uitgestorven morgen. Ben een van de weinigen die werkt. Borrel was al in de week voor kerst.
HELLO FRESH OF TOCH MAAR THAIS?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vond Happy wel lollig en daarna.. ja, nouja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Sita trouwens onironisch heel goed, maar daar zal ik ook wel weer de enige in zijn. Heel misschien @:Gretzl nog
Bootmigranten vanuit IJsland zeker?quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ziet er niet best uit jongens. Kustwachtvliegtuig vanaf Schiphol er nu ook bij:
[ afbeelding ]
notedquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit niet gaat lukken
Watskebeurt?quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
dan is het niet echt he?!quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was puur uit nieuwsgierigheid (gok dat Lenny Kravitz toen opstond)quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt al gevraagd wie we willen neuken
Die met Marco vond ik niet veel hoor, geen zorgenquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Happy wel lollig en daarna.. ja, nouja.
Groenland. allemaal bang dat Trump binnen komt vallenquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bootmigranten vanuit IJsland zeker?
Nee Marco Borsatoquote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was puur uit nieuwsgierigheid (gok dat Lenny Kravitz toen opstond)
Was ie weer uit z'n broek gescheurd?quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was puur uit nieuwsgierigheid (gok dat Lenny Kravitz toen opstond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |