Pinkpopquote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welk festival gaat het over? eieren gooien naar SeF klinkt als goed dagvermaak
Nu al zininin!quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef ok01 het volgende:
Heb morgen weer werkborrel, dus bereid je alvast voor op dronken okkie
normaal deed ik mee, nu niet meerquote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welk festival gaat het over? eieren gooien naar SeF klinkt als goed dagvermaak
Haunted Youthquote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haunted Youth > Hang Youth
ah leuk!quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef ok01 het volgende:
Zal mijn best doen om niet al te gure vragen te stellenquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dit is ook een prachtige jaarlijkse traditie.
oeh ....quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef ok01 het volgende:
Je kunt voor de Pinkpop zaterdag een ticket kopen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haunted Youth
Moet ik ooit nog eens in concert zien
Bij mij is het uitgestorven morgen. Ben een van de weinigen die werkt. Borrel was al in de week voor kerst.quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef ok01 het volgende:
Wij kijken er nu al naar uitquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zal mijn best doen om niet al te gure vragen te stellen
Ik dacht Oasisquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel is trouwens van Sita.
Nee het origineel is 3x van Something Happensquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Sita trouwens onironisch heel goed, maar daar zal ik ook wel weer de enige in zijn. Heel misschien @Gretzl nogquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel dat dit niet gaat lukkenquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
je hebt al gevraagd wie we willen neukenquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dagje fok dan tochquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij mij is het uitgestorven morgen. Ben een van de weinigen die werkt. Borrel was al in de week voor kerst.
Tja horeca work never stopsquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij mij is het uitgestorven morgen. Ben een van de weinigen die werkt. Borrel was al in de week voor kerst.
HELLO FRESH OF TOCH MAAR THAIS?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vond Happy wel lollig en daarna.. ja, nouja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Sita trouwens onironisch heel goed, maar daar zal ik ook wel weer de enige in zijn. Heel misschien @:Gretzl nog
Bootmigranten vanuit IJsland zeker?quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ziet er niet best uit jongens. Kustwachtvliegtuig vanaf Schiphol er nu ook bij:
[ afbeelding ]
notedquote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit niet gaat lukken
Watskebeurt?quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
dan is het niet echt he?!quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was puur uit nieuwsgierigheid (gok dat Lenny Kravitz toen opstond)quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt al gevraagd wie we willen neuken
Die met Marco vond ik niet veel hoor, geen zorgenquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Happy wel lollig en daarna.. ja, nouja.
Groenland. allemaal bang dat Trump binnen komt vallenquote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bootmigranten vanuit IJsland zeker?
Nee Marco Borsatoquote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was puur uit nieuwsgierigheid (gok dat Lenny Kravitz toen opstond)
Was ie weer uit z'n broek gescheurd?quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was puur uit nieuwsgierigheid (gok dat Lenny Kravitz toen opstond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |