Waarom?quote:
Er zijn nu ook regels he. Je mag niet meer 25kg (geloof ik) meenemen de grens over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom. Dat ging over de periode dat je het nog niet mocht kopen.
En terecht vind ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook regels he. Je mag niet meer 25kg (geloof ik) meenemen de grens over.
Lees dat er 'maar' 50 auto's gesignaleerd zijn en daarvan bij minstens.. 6 vuurwerk in beslag is genomen.quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom. Dat ging over de periode dat je het nog niet mocht kopen.
ja DAT vind ik dus wel heel terecht dat zoiets opgespoord word.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
En terecht vind ik.
In Weesp 1100 kilo gevonden in een woonwijk. Hoor ik net op t nieuws.
Knettergek.
Van de week in Eindhoven ook 500+ kg in een schuurtje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
En terecht vind ik.
In Weesp 1100 kilo gevonden in een woonwijk. Hoor ik net op t nieuws.
Knettergek.
Logisch wel, er zitten al veel te veel gaten in de Belgische wegen; beetje vuurwerk en je hebt een grind-regen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Algeheel vuurwerkverbod in Wuustwezel
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Algeheel vuurwerkverbod in Wuustwezel
Maasmechelen Village?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Was gister even in Maasmechelen daar was alles heel mooi versierd![]()
Denk ik nu even aan
Ja daar was ik gister en even bij M2 gaan kijken.quote:
Vlak na Winschoten even Rhede invoeren op je navigatie, dan ga je niet via Bundequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik gelijk ff doorrijden naar Duitsland, voor boodschapsjes O&N maar de vuurwerkfanaten hebben de grensovergang op de A7 onbruikbaar gemaakt
Ik ga meestal via de waterzuivering, dan kan ik gelijk bij een collega op de koffiequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak na Winschoten even Rhede invoeren op je navigatie, dan ga je niet via Bunde
En waar is die?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga meestal via de waterzuivering, dan kan ik gelijk bij een collega op de koffie
Ben je daar naar de kerstmarkt geweest? Dat lijkt mij ook een keer mooi om er dan te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef fietsie het volgende:
Dat zag er net voor kerst heel feestelijk uit in het Donker
quote:
Even langsgereden ja, was heel heel druk maar wel de moeite waardquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je daar naar de kerstmarkt geweest? Dat lijkt mij ook een keer mooi om er dan te zijn
Dat er zo weinig te doen valt dat ik hier maar weer eens reageer.quote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan deze periode?
Gezellig hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat er zo weinig te doen valt dat ik hier maar weer eens reageer.
Now don't be a strangerquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hier ook pang pang, nog geen harde knallen gehoord gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze zijn hier al aardig aan het knallen trouwens.
Net eentje, voor de rest voornamelijk sier, maarja dat krijg je een beetje als je tussen een villa- en een arbeiderswijk inwoont.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook pang pang, nog geen harde knallen gehoord gelukkig
Morgen zal het wel nog meer geknal te horen zijn, zeker richting de avondquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net eentje, voor de rest voornamelijk sier, maarja dat krijg je een beetje als je tussen een villa en een arbeiderswijk inwoont.
Welkom terugquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan het spul dat nu al afgestoken is te zien/horen, heb ik een aardige show tot een uurtje of vijf.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen zal het wel nog meer geknal te horen zijn, zeker richting de avond
Dat is wel lekker lang dan..kan je je lol wel op dusquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan het spul dat nu al afgestoken is te zien/horen, heb ik een aardige show tot een uurtje of vijf.
En het kost mij geen cent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lekker lang dan..kan je je lol wel op dus
Die kerstmarkt is er zelfs 3 weekenden achter elkaar. Jammer genoeg kon ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even langsgereden ja, was heel heel druk maar wel de moeite waard
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Het probleem met het geknal hier is dat het af en toe niet door vuurwerk komt
Vuurwapensquote:
Hier ook, heb misschien 2 knallen gehoord op mijn wandeling door de stad.quote:
Nou exht niet ,.... hier wordt het hele jaar geknaldquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Denk dat dat komt door hoe er gehandhaafd word.
Ik heb niet gevraagd waarom men elkaar neerknalt hierquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vanege oorlog of omdat er een of ander onbelangrijk toernooitje gewonnen is?
Hoor je die knallen harder op 20 hoog?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit al vanaf de middag met een koptelefoon op zodat ik het geknal niet of niet goed hoor.
10 hoog. En weet ik niet of het hier harder is dan beneden. Als het tussen de flats is is het iig keihard.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoor je die knallen harder op 20 hoog?
gaat zn gangetje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie met jou dan? Lang niet gezien en gesproken hiero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |