Wat vind je niet leuk aan deze periode?quote:Op maandag 29 december 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook alles okidoki..
Mwa blij dat het 1 januari is.. of eigenlijk meer twee maand later
Stomme vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan deze periode?
Het feit dat ik papa misquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan deze periode?
Ja, dat kan heftig zijn.quote:
Mwa vooral de harde knallen, ah valt het nog mee..quote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat kan heftig zijn.
Hier gaan ze ook elk jaar los.
quote:
Ik vrees dat we daar na deze jaarwisseling nog niet vanaf zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa vooral de harde knallen, ah valt het nog mee..
Denk het ook niet..quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vrees dat we daar na deze jaarwisseling nog niet vanaf zijn.
Ik ken het gevoel.quote:
De ai heeft het goed gedaanquote:
Daar ben ik niet van overtuigd, het is een plaatje van National Geographic.quote:
Eendje,quote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd, het is een plaatje van National Geographic.
Deze ook:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eendje,
je weet toch dat je helemaal niet bestaat,
we zijn echt verzonnen door een glitchy ai model
Dat doet de ai je alleen maar laten denken hequote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik bestond al voor AI zn intrede deed en dat al 40+ jaar terug
Heb jij je loten wel op tijd laten registeren?quote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik bestond al voor AI zn intrede deed en dat al 40+ jaar terug
Die heb ik al eerder gepost.quote:Op maandag 29 december 2025 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kunstenaar die zulke dingen in miniatuur doet met een potlood
Vandaag toch niet?quote:Op maandag 29 december 2025 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik al eerder gepost.
Nee, dat is alweer een tijdje geleden.quote:
Is Puzzie jarig?quote:
quote:
Als jij het zegt maar owee als het niet waar is.quote:
Heb er eigenlijk nooit zoveel last vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:54 schreef Karzai het volgende:
Iedereen al een gasmasker, kogelvrij vest en gehoor bescherming in huis gehaald, Nederland heeft dit jaar drie keer zoveel vuurwerk gekocht
Vrije dagen op?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:10 schreef fietsie het volgende:
Mogguh. Gewoon voor 't eerst sinds 1999 op 30 december aan het werk. Bizar.
Nee verzoekje van CIO; goed gesprek over wat er in de komende maanden komen gaat, zonder agenda-tijdsdruk en zonder binnenkomende telefoontjes enzo.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee verzoekje van CIO; goed gesprek over wat er in de komende maanden komen gaat, zonder agenda-tijdsdruk en zonder binnenkomende telefoontjes enzo.
Ik heb een rol waarin ik vrij ben te doen en laten wat me goeddunkt, dan is het soms ook wel even fijn om te peilen waar de pijnpunten zitten bij hem, en hoe we samen kunnen spindoctoren dat dingen... op onze manier gaan.
En aangezien ik vanmiddag op 40km van 't werk moet zijn en 70km van huis, ben ik alvast 30km de goede kant op gereden vanmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |