Wat vind je niet leuk aan deze periode?quote:Op maandag 29 december 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook alles okidoki..
Mwa blij dat het 1 januari is.. of eigenlijk meer twee maand later
Stomme vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan deze periode?
Het feit dat ik papa misquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan deze periode?
Ja, dat kan heftig zijn.quote:
Mwa vooral de harde knallen, ah valt het nog mee..quote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat kan heftig zijn.
Hier gaan ze ook elk jaar los.
quote:
Ik vrees dat we daar na deze jaarwisseling nog niet vanaf zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa vooral de harde knallen, ah valt het nog mee..
Denk het ook niet..quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vrees dat we daar na deze jaarwisseling nog niet vanaf zijn.
Ik ken het gevoel.quote:
Dat is wel heel erg mooi gemaaktquote:
De ai heeft het goed gedaanquote:
Daar ben ik niet van overtuigd, het is een plaatje van National Geographic.quote:
Eendje,quote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd, het is een plaatje van National Geographic.
Deze ook:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eendje,
je weet toch dat je helemaal niet bestaat,
we zijn echt verzonnen door een glitchy ai model
Dat doet de ai je alleen maar laten denken hequote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik bestond al voor AI zn intrede deed en dat al 40+ jaar terug
Heb jij je loten wel op tijd laten registeren?quote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik bestond al voor AI zn intrede deed en dat al 40+ jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |