Waarom?quote:
Er zijn nu ook regels he. Je mag niet meer 25kg (geloof ik) meenemen de grens over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom. Dat ging over de periode dat je het nog niet mocht kopen.
En terecht vind ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook regels he. Je mag niet meer 25kg (geloof ik) meenemen de grens over.
Lees dat er 'maar' 50 auto's gesignaleerd zijn en daarvan bij minstens.. 6 vuurwerk in beslag is genomen.quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom. Dat ging over de periode dat je het nog niet mocht kopen.
ja DAT vind ik dus wel heel terecht dat zoiets opgespoord word.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
En terecht vind ik.
In Weesp 1100 kilo gevonden in een woonwijk. Hoor ik net op t nieuws.
Knettergek.
Van de week in Eindhoven ook 500+ kg in een schuurtje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
En terecht vind ik.
In Weesp 1100 kilo gevonden in een woonwijk. Hoor ik net op t nieuws.
Knettergek.
Logisch wel, er zitten al veel te veel gaten in de Belgische wegen; beetje vuurwerk en je hebt een grind-regen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Algeheel vuurwerkverbod in Wuustwezel
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Algeheel vuurwerkverbod in Wuustwezel
Maasmechelen Village?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Was gister even in Maasmechelen daar was alles heel mooi versierd![]()
Denk ik nu even aan
Ja daar was ik gister en even bij M2 gaan kijken.quote:
Vlak na Winschoten even Rhede invoeren op je navigatie, dan ga je niet via Bundequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik gelijk ff doorrijden naar Duitsland, voor boodschapsjes O&N maar de vuurwerkfanaten hebben de grensovergang op de A7 onbruikbaar gemaakt
Ik ga meestal via de waterzuivering, dan kan ik gelijk bij een collega op de koffiequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak na Winschoten even Rhede invoeren op je navigatie, dan ga je niet via Bunde
En waar is die?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga meestal via de waterzuivering, dan kan ik gelijk bij een collega op de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |