Prima hoor, maar soms wil je geen supermarktbroodquote:Op maandag 29 december 2025 12:50 schreef incel het volgende:
Mensen die niet Waldkorn Classic
Verder wel belachelijk dat je bijna 2,50 moet betalen voor een zak met 10 puntjes
Al belast ze 10 euro, blijf het kopen! Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten.quote:
Gestolen en opgelicht.quote:Op maandag 29 december 2025 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Er wordt meer en meer gestolen. En dat is logisch.
waarom kan dat niet?quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Al belast ze 10 euro, blijf het kopen! Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten.
Alsnog volkomen belachelijk!!
Wantquote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten
Ik heb een broodbakmachinequote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Al belast ze 10 euro, blijf het kopen! Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten.
Alsnog volkomen belachelijk!!
Van Das Brotquote:Op maandag 29 december 2025 13:23 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Nu heb je mij toch nieuwsgierig gemaakt welk brood je graag eet.
De mens heeft een ondergrens van behoeften.quote:
Wordt echt tijd dat er wat gebeurd, maar zal wel niet.quote:Op maandag 29 december 2025 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blijf het kopen, Mikey!
De belasting moet ergens vandaan komen. Iemand moet betalen voor de miljard migranten!
quote:Op maandag 29 december 2025 14:02 schreef Mikeytt het volgende:
De verwende/pedante mens heeft een ondergrens van behoeften.
Als het graan niet persoonlijk door de dalai lama himself is geplant, blief ik het brood niet hoor!quote:
dat verklaart het, je bent weer eens dom bezig. dit is geen bakker maar een hipster tent, dus je betaald ¤4 voor het brood en ¤3 voor de bs marketing.quote:
Ik neem aan dat dat brood wel is gemaakt van graan dat opgekweekt is uit wat er in de piramides is gevonden!quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat verklaart het, je bent weer eens dom bezig. dit is geen bakker maar een hipster tent, dus je betaald ¤4 voor het brood en ¤3 voor de bs marketing.
er zijn echt nog massa's goede bakkers waar goed brood ¤3-¤5 kost
LACHWEKKEND dat men daar nu pas achterkomt in dit stomme landje. Neem nou de Mbuti, die eten dat al sinds mensenheugenis op die manier!11!!!!!1!!!!!!quote:Op maandag 29 december 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
neem aan dat dat brood wel is gemaakt van graan dat opgekweekt is uit wat er in de piramides is gevonden!
Noem er eens 1 (!) In Rotterdam?quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat verklaart het, je bent weer eens dom bezig. dit is geen bakker maar een hipster tent, dus je betaald ¤4 voor het brood en ¤3 voor de bs marketing.
er zijn echt nog massa's goede bakkers waar goed brood ¤3-¤5 kost
*lacht in glutenvrij*quote:Op maandag 29 december 2025 12:50 schreef incel het volgende:
Mensen die niet Waldkorn Classic
Verder wel belachelijk dat je bijna 2,50 moet betalen voor een zak met 10 puntjes
Prijs kan nog wel omhoog zo te horenquote:Op maandag 29 december 2025 15:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Noem er eens 1 (!) In Rotterdam?
Lotte van Das Brot heeft alleen normaal brood en maakt alles nog vers inclusief deeg dat 2 dagen nodig heeft. 3-5 euro kan je alleen bij afbak bakkerijen vinden a la Ammerlaan/De Echte Bakker etc.
Moet subsidie op komen. Krijgen boeren ook, dus waarom niet bakkers?quote:Op maandag 29 december 2025 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Prijs kan nog wel omhoog zo te horen
Lotte moet ook de winter door
??? Hoe eet jij snert dan?? Zonder roggebrood??quote:
Dan ook op mijn broodbakmachinequote:Op maandag 29 december 2025 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet subsidie op komen. Krijgen boeren ook, dus waarom niet bakkers?
Zo'n broodbakmachine is ook gewoon oplichting. Ben je een fortuin aan ingrediënten kwijt. Eens gezien hoeveel broodmeel kost tegenwoordig?? En dan nog heel veel stroomverbruik en dan nog geen brood krijgen die net zo lekker is als een 2-dagen gegiste zuurdesem van een goede bakkerquote:Op maandag 29 december 2025 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan ook op mijn broodbakmachine
#geldterug
Ik zou echt willen dat jij een boek met wijsheden zou schrijven.quote:Op maandag 29 december 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo'n broodbakmachine is ook gewoon oplichting. Ben je een fortuin aan ingrediënten kwijt. Eens gezien hoeveel broodmeel kost tegenwoordig?? En dan nog heel veel stroomverbruik en dan nog geen brood krijgen die net zo lekker is als een 2-dagen gegiste zuurdesem van een goede bakker
Nee is goedkoper juistquote:Op maandag 29 december 2025 18:04 schreef 50Mikeytt het volgende:
[..]
Zo'n broodbakmachine is ook gewoon oplichting. Ben je een fortuin aan ingrediënten kwijt. Eens gezien hoeveel broodmeel kost tegenwoordig?? En dan nog heel veel stroomverbruik en dan nog geen brood krijgen die net zo lekker is als een 2-dagen gegiste zuurdesem van een goede bakker
Twijfelen aan de kennis van @Mikeytt hij neemt de kwaliteit van zo'n brood ook in acht.quote:
Wordt een heel dun boekje dan.quote:Op maandag 29 december 2025 18:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat jij een boek met wijsheden zou schrijven.
Ik zal de kwaliteit van zijn posts eens in acht nemenquote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Twijfelen aan de kennis van @:mikeytt hij neemt de kwaliteit van zo'n brood ook in acht.
Ja en minder lekker dan bij de bakker.quote:Op maandag 29 december 2025 19:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee is goedkoper juist
7 a 8 euro afhankelijk maak ik 4 hele broden
Dit is wel een goed idee eigenlijk. Denk dat het wel een bestseller zou zijnquote:Op maandag 29 december 2025 18:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat jij een boek met wijsheden zou schrijven.
Jij bent minder lekker dan de bakkerquote:Op maandag 29 december 2025 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja en minder lekker dan bij de bakker.
Oergranen die uit de stront van Triceratops zijn gevist.quote:Op maandag 29 december 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat brood wel is gemaakt van graan dat opgekweekt is uit wat er in de piramides is gevonden!
(Schijnt verdomd goed te zijn.)
Minder dan Lotte inddquote:Op maandag 29 december 2025 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij bent minder lekker dan de bakker
Eindbaasvoer!quote:Op maandag 29 december 2025 19:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oergranen die uit de stront van Triceratops zijn gevist.
[ afbeelding ]
Absoluut, denk ook dat je er veel verkocht gaat krijgen. Ik zou wel een gesigneerd exemplaar willen kopen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is wel een goed idee eigenlijk. Denk dat het wel een bestseller zou zijn
Iddquote:Op maandag 29 december 2025 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
??? Hoe eet jij snert dan?? Zonder roggebrood??
Hoe maak je een lekkere vegan snert?quote:Op maandag 29 december 2025 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
??? Hoe eet jij snert dan?? Zonder roggebrood??
Meer als een boer met kiespijn, voor 2,50 heb ik met geluk twee matige afbakbroodjes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:15 schreef incel het volgende:
[..]
Ik lach het hardst want ik weet niet eens wat dat betekent
Jij kijkt alleen maar naar die kleine kilo verpakkingen, als je zelf brood bakt dan koop je je bloem per 25 kilo en dat scheelt enorm in prijs.quote:Op maandag 29 december 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik was de prijs vergeten: 3 euro.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik eet brood wat in de supermarkt wordt afgebakken en ik vind het heerlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |