Prima hoor, maar soms wil je geen supermarktbroodquote:Op maandag 29 december 2025 12:50 schreef incel het volgende:
Mensen die niet Waldkorn Classic
Verder wel belachelijk dat je bijna 2,50 moet betalen voor een zak met 10 puntjes
Al belast ze 10 euro, blijf het kopen! Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten.quote:
Gestolen en opgelicht.quote:Op maandag 29 december 2025 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Er wordt meer en meer gestolen. En dat is logisch.
waarom kan dat niet?quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Al belast ze 10 euro, blijf het kopen! Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten.
Alsnog volkomen belachelijk!!
Wantquote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten
Ik heb een broodbakmachinequote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Al belast ze 10 euro, blijf het kopen! Je kan moeilijk heel het jaar supermarktbrood eten.
Alsnog volkomen belachelijk!!
Van Das Brotquote:Op maandag 29 december 2025 13:23 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Nu heb je mij toch nieuwsgierig gemaakt welk brood je graag eet.
De mens heeft een ondergrens van behoeften.quote:
Wordt echt tijd dat er wat gebeurd, maar zal wel niet.quote:Op maandag 29 december 2025 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blijf het kopen, Mikey!
De belasting moet ergens vandaan komen. Iemand moet betalen voor de miljard migranten!
quote:Op maandag 29 december 2025 14:02 schreef Mikeytt het volgende:
De verwende/pedante mens heeft een ondergrens van behoeften.
Als het graan niet persoonlijk door de dalai lama himself is geplant, blief ik het brood niet hoor!quote:
dat verklaart het, je bent weer eens dom bezig. dit is geen bakker maar een hipster tent, dus je betaald ¤4 voor het brood en ¤3 voor de bs marketing.quote:
Ik neem aan dat dat brood wel is gemaakt van graan dat opgekweekt is uit wat er in de piramides is gevonden!quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat verklaart het, je bent weer eens dom bezig. dit is geen bakker maar een hipster tent, dus je betaald ¤4 voor het brood en ¤3 voor de bs marketing.
er zijn echt nog massa's goede bakkers waar goed brood ¤3-¤5 kost
LACHWEKKEND dat men daar nu pas achterkomt in dit stomme landje. Neem nou de Mbuti, die eten dat al sinds mensenheugenis op die manier!11!!!!!1!!!!!!quote:Op maandag 29 december 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
neem aan dat dat brood wel is gemaakt van graan dat opgekweekt is uit wat er in de piramides is gevonden!
Noem er eens 1 (!) In Rotterdam?quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat verklaart het, je bent weer eens dom bezig. dit is geen bakker maar een hipster tent, dus je betaald ¤4 voor het brood en ¤3 voor de bs marketing.
er zijn echt nog massa's goede bakkers waar goed brood ¤3-¤5 kost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |