Kom op zeg.quote:Op maandag 29 december 2025 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Alcoholvrij neem ik aan?
Truste Dagoquote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, ik vind het wel mooi geweest. Tot morgen
Tim op het Broek komt daar ook vandaan toch?quote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Redefine het volgende:
De liefhebber thuis komt uit Roggel. Rochelen ga je wel van dit schijtnummer van Rowwen Hèze ja.
Trusten Dagoquote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Trustenquote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Slaap lekker hjmquote:Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond deelt aspirientjes uit ipv bier.
Ik ga naar mijn audio-boekje en tot morgen
Klopt. Dat is de uitzondering op de regel.quote:Op maandag 29 december 2025 02:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tim op het Broek komt daar ook vandaan toch?
De DJ? Berg je maar.quote:Op maandag 29 december 2025 02:09 schreef Redefine het volgende:
Die van net klonk vooral infantiel. Dit klinkt als dronkenmansgelal.
De Peel moet nog in de fik? En heel Holland nog Limburgs lullen? En dan vast nog wel wat?quote:Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik dacht heel even, na dit nummer zijn we toch vast wel af van Rowwen?
Ik had niet op de website moeten kijken
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond deelt aspirientjes uit ipv bier.
Ik ga naar mijn audio-boekje en tot morgen
Ja ze staan er altijd vaker in dan ik me herinner.quote:Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik dacht heel even, na dit nummer zijn we toch vast wel af van Rowwen?
Ik had niet op de website moeten kijken
November denk ik?quote:Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Peel moet nog in de fik? En heel Holland nog Limburgs lullen? En dan vast nog wel wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |